רכילות ולילה

עליזים בתיאטרון

רכילות ולילה3 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

תיאטרון באר שבע פתח בשבוע שעבר את עונת המנויים החדשה עם ההצגה "כלוב העליזים"

עליזים בתיאטרון
מהערב, המצטיינים | צילום: דיאגו מיטלברג

חברי אגודת הידידים של התיאטרון, מנכ"לים ובכירים נוספים, הגיעו לצפות בהצגה ולחגוג עם אנשי התיאטרון את העונה החדשה. האולם היה מלא עד אפס מקום, אבל אף אחד מהמוזמנים לא ציפה לצאת מההצגה עם לסתות כואבות מרוב צחוק.

רגע לפני שבכלל התחילה ההצגה, עלה לבמה מנכ"ל תיאטרון באר שבע, אורן אהרוני, בירך את הנוכחים ופתח בהתרגשות בטקס המצטיינים לשנת 2018, כשפרס העובד המצטיין ע"ש בני שופן ז"ל הוענק השנה למוטי ברהום. הפרס מוענק בכל שנה על ידי משפחת שופן לזכרו של בני שופן, שהיה מחלוצי אגודת הידידים של התיאטרון. פרסים נוספים שחולקו: שחקנית מצטיינת; ליאת גורן, שחקן מצטיין; מולי שולמן, ויוצרות מצטיינות; סבטלנה ברגר ויהודית אהרון.

לירז צרכי, אורן אהרוני ותום אבני | צילום: דיאגו מיטלברג

מחזה מדהים היה בסוף ההצגה כאשר כל הקהל קם על רגליו ורקד יחד עם השחקנים שהיו לבושים כמלכות דראג. מי שבעיקר בלט בנוף, היה המנהל האמנותי של התיאטרון, רפי ניב, שעלה על הבמה בסוף ההצגה עם נעלי עקב, בהתאם לרוח ההצגה, וקיבל מחיאות כפיים סוערות מהשחקנים והקהל.

בסוף ההצגה התקיים קוקטייל חגיגי. בן הנוכחים לצידם של המארחים מנכ"ל התיאטרון אורן אהרוני והמנהל האמנותי רפי ניב: ידידי התיאטרון מנכ"ל אדמה מכתשים דוד בן סימון ואשתו יפעת, האדריכל רמי מרש, מנכ"ל כיל לשעבר אשר גרינבאום, אלי וג'ורג'ט אביסרור וגלית וג'קי אביסרור, אריה לוי מפדרציית מונטריאול ואשתו רות, מנכ"לית תיאטרון הפרינג' אפרת זיו-אספיס, דניאלה ויוסי גז, טל שדה, האמנית פנינה ברקאי והמצטרפים החדשים מנכ"ל CDI זיו אופק ואשתו ורד ועוד ועוד. מי שבלטה מאוד בהיעדרותה הייתה יו"ר אגודת הידידים עליזה מנור שנמצאת בימים אלה אצל בתה באוסטרליה.

אפרת זיו אספיס, אורן אהרוני וזיו אופק | צילום: דיאגו מיטלברג

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה