רכילות ולילה

כשדודו בן אבו חוגג…

רכילות ולילה28 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

בשישי הקרוב יפתחו במועדון הברקה את השערים לעוד מסיבת אפטר. נכון, לא מדובר עדיין בעונת האפטרים, אבל כשדודו בן אבו חוגג יום הולדת, זו סיבה למסיבה מיוחדת

כשדודו בן אבו חוגג…
חוגג יום הולדת. דודו בן אבו חוגג | צילום: עדן זמר

היום, בן אבו (27) כבר לא עונה על ההגדרה של חיית לילה, הוא סוכן מכירות ולמעלה משנה, שותף בפלייליסט, לקראת יום ההולדת החגיגי, תפסנו את בן אבו לראיון קצר.

"אני חושב שאף פעם לא הייתי איש חיי לילה טיפוסי", הוא אומר. "אני עדיין אוהב את הקולגות והחברים מחיי הלילה ולא יכול לשכוח אף אחד מהתקופה הזו, אבל תמיד התייחסתי לזה כעבודה לכל דבר ומייחס 100% של חשיבות ומקצוענות נטו".

לדבריו, "אני נמצא במקום אחר בחיים, עם מטרות חדשות ויעדים אחרים, וכמובן יש אילוצים. במקום כמו באר שבע, אתה לא יכול לצאת מזה לגמרי, ואין לי בעיה עם זה. במהלך היום אני מתעסק בפלייליסט ועבודה כאיש מכירות, ב'מתוקים של שטרית', שזו חברה שקיימת למעלה מ-35 שנים והם כבר כמה שנים, כמו משפחה שלי".

בחרת לחגוג בשישי צהריים דווקא, למה?

"יש משהו יותר שיקי בימי שישי בצהריים, גם בחורף וכמובן גם בקיץ. השילוב של האנשים לפני כניסת השבת וכאלה של אחרי הבילוי של יום חמישי, יוצר תחושה של נינוחות וכיף, לא משנה אצל מי זה".

מה צפוי לנו באפטר?

"בכנות, הרבה זמן אני רוצה לעשות אירוע מהסוג הזה. מתחילים ב-12:00 ומסיימים בלילה. על העמדה יגיע אושרי כהן לנגן באופן חד פעמי. הקטע המוזיקלי מאוד חשוב, אבל אני חושב שהקטע החברתי, הוא שיעשה כאן את ההבדל".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה