רכילות ולילה

השקה נוצצת…

רכילות ולילה26 בנובמבר 2018    דקה אחת
0
השקה נוצצת…
השקת "תמנון" בקניון הנגב | צילום: יח"צ

עדן פינס, פרזנטורית "תמנון", אליניב ברדה מהפועל באר שבע ומוזמנים נוצצים נוספים הגיעו לקניון עזריאלי הנגב בבאר שבע, להשקת החנות החדשה של רשת האופנה "תמנון", בהפקתו של מי אם לא, איתן ביטון. לצד שלל המכובדים שפקדו את האירוע הנוצץ, נצפו גם שחר טביב, מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב, מיטל נחום מנהלת השיווק של "תמנון", ואסי אביב מנהל השיווק של הקניון.

משרדו של עו״ד אלי דמרי התרחב לאחרונה ועל כן, התכנסו מכובדים רבים להרמת כוסית וקביעת מזוזה. בין יתר המכובדים, נצפה גם עו״ד אלעד דנוך – משנה ליו״ר ועד מחוז דרום של לשכת עורכי הדין. ביחד עם עו״ד אלי דמרי, חגגו גם עו״ד רווית ישי, עו״ד עמרי גמליאל וקובי דמרי המגשר, שהצטרפו למשרדו הגדול של עו״ד אלי דמרי. כל שנותר הוא לאחל המון הצלחה!!!

צילום: פרטי

אירוע השקת הניחוח PURE XS, מבית פאקו רבן בבר היוקרתי the chaple, נערך לאחרונה. הגיעו בין היתר אחווה סיטבון, מיכל אנסקי, עדן פינס, גל גברעם וגם נציגות משלנו, דניאל גרינברג, יוצאת האח הגדול, כמו גם אגם בוחבוט. כולן נהנו מקוקטיילים, אוכל ופופקורן מתוק, שמהווה את אחד המרכיבים העיקריים של הניחוח…

אגם בוחבוט | צילום: אביב חופי

יקיר צדיק מ"חום הנגב דודי שמש" ויניב עמר, נצפו יחד עם הזמר ליאור נרקיס בתל אביב. צדיק לא פספס את ההזדמנות והזמין את נרקיס להחליף את דוד השמש שלו…

צילום: אלבום אישי

שי שטרן, בעלי חברת רי/מקס פלוס באר שבע, חגג בשבוע שעבר יומולדת 40, איך לא, עם כל סוכני המשרד במסיבת הפתעה מיוחדת מאוד, שכללה ארוחת בוקר עשירה מכל טוב, מוזיקה טובה והרבה כייף.

צילום: פרטי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה