רכילות ולילה

חופשיה על הבר | דניאל אבי

רכילות ולילה23 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

אם תגיעו לפאב 55, הפאב החדש בישפרו פלאנט תפגשו מאחורי הבר את דניאל אבי בת ה-22

חופשיה על הבר | דניאל אבי
דניאל אבי | צילום: יח"צ

אבי עובדת בברים מגיל 18. היא עבדה בעבר בברים שכונתיים, הפקות ואירועים ולפני כשנה השתחררה מהצבא. בינתיים היא חוסכת לטיול הגדול, אז היא בעיקר עובדת ובזמנה הפנוי לומדת אנגלית וספרדית. "אני מאוד אהבתי את חיי הלילה והתעניינתי באלכוהול. תמיד אהבתי לעבוד עם אנשים וכשאנשים יוצאים לבלות, אז הרבה מהבילוי יהיה מהווייב והיחס שאתן להם", היא מספרת.

מקרה מביך שקרה לך על הבר?

"פעם החלקתי בבר אבל עשיתי את זה באלגנטיות, כאילו משהו נפל לי והרמתי אז מאוד מקווה שלא שמו לב וגם אם כן, אז לפחות הצחקתי מישהו"

מה את אוהבת לשתות?

"אני אוהבת לשתות את הברבר בלונד והסנט ברנרדוס. הברבר מהולה בדבש, אז יש לה טעם מתקתק ועדין יותר".

מה תמליצי לבליינים על הבר?

"בבר יש 55 סוגי בירה מהחבית, אז תמיד אמליץ לאנשים כמה שיותר טעימות כדי להכיר להם יותר את עולם הבירות ולגרום להם לגוון. יש גם את ה"ביר מיקס" שבעיניי זה חובה לכל מי שבא לבר; 6 כוסות של 180 מ"ל, כשחייבים לבחור בירות שונות. המטרה בעצם זה להכיר כמה שיותר ולצאת מהנורמה. לגברים אמליץ בדרך כלל את הטוכר, סנט ברנרדוס, מרדסו, גוסר, אלכסנדר. כמובן כל אחד לפי הטעם שלו.

נשים בדרך כלל אוהבות את הבירות היותר עדינות בטעמים הליפמנס, הלינדמנס, והברבר. יש גם את הבירה של הבר קוראים לה בשבש, היא גם מאוד עדינה. אבל שוב, זה לפי סגנון וטעם, פגשתי גם בנות ששותות אלכסנדר בלאק בכיף וגינס. מזל שיש טעימות".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה