רכילות ולילה

חופשיה על הבר | מיקה נועם

רכילות ולילה1 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

השבוע נציג לכם את מיקה נועם, שנמצאת בערבים מאחורי הבר אליו היא הגיעה אחרי השחרור, כאשר חיפשה הכנסה נוספת

חופשיה על הבר | מיקה נועם
מיקה נועם | צילום: עדן זמר

"חברה הציעה לי לבוא לעבוד איתה בברים אקטיביים בכל מיני הופעות במרכז. אחרי שצברתי קצת ביטחון, החלטתי להיכנס לעבוד בבר קצת יותר רציני. עם הזמן ואחרי שניסיתי לעבוד בברים במסעדות, החלטתי להיכנס לחיי הלילה ושם כבר ממש התאהבתי", היא מספרת.

"משהו בלהיות מאחורי הבר גורם לי להרגיש מלאת ביטחון ושליטה, מעבר לזה שזאת העבודה הכי כיפית בעולם. אתה נהנה מכל העולמות – גם עובד ומרוויח כסף וגם מבלה".

נועם עסוקה בעיקר במה שהיא מכנה "ליהנות מהחיים". היא מצהירה שזו תקופה שלא תחזור, אז היא מנסה למצות אותה עד תום. עד שתיכנס למסלול הלימודים…

מקרה מביך שקרה לך על הבר?

"זאת הייתה אחת המשמרות החזקות של השבוע, המון אנשים סביב הבר. תוך כדי שאני מתזזת בין לקוחות, האחמ"ש קורא לי. סובבתי לשנייה אחת את הראש והחלקתי ונפלתי על הטוסיק. בערך 100 איש ראו את זה קורה. נהיה לי חם ונהייתי אדומה. בעיקר רציתי לרוץ ולהתחבא בשירותים".

מה אוהבת לשתות?

"חחח, מה לא? אלכוהול זה באמת אהבה גדולה מאוד שלי. כמעט תמיד תמצא אותי מרימה צ'ייסרים של קמפרי או ויסקי ועם בקבוק בירה ביד".

מה תמליצי לבליין לשתות?

"קודם כל תלוי מה הכיוון שלו. אם זה בירות, בדרך כלל אמליץ על האהובות עלי – גינס, סטלה ומרדסו. ואם זה ערבובים למיניהם, אז ויסקי קולה, עם פלח לימון קטנטן".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה