רכילות ולילה

החיים ב"חארטא", גם בבאר שבע

רכילות ולילה26 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

השבוע המדור גאה להציג לכם את בל פלד, בת ה-21. וגם: במאי על עקבים, די.ג'יי על הקיר והחיים בחארטא, גם בבאר שבע

החיים ב"חארטא", גם בבאר שבע
צילום: יח"צ

בזמנה הפנוי היא עוסקת בעיצוב אופנה ותופרת בגדי ים שעוצבה בהשראתה וכיאה לזמננו, פלד גם מתחזקת עמוד אינסטגרם פעיל שמונה נכון להיום מעל ל-5000 חברים.

בשבוע שעבר היא אפילו כיכבה לראשונה בקמפיין החורף של רשת אופנת סלקשיין, תוך שהיא מציגה את הלוקים החמים של חורף 2019…

במאי על עקבים | צילום: עמית זמיר

ההצגה כלוב העליזים פותחת את העונה החברתית של תיאטרון באר שבע. לקראת צילומי הפוסטר הצטרף הבמאי רפי ניב לכוכבי ההצגה השחקנים מולי שולמן ואמיר קריאף ועלה גם הוא על עקבים. "מבחינתי מדובר בקומדיה מטורפת שמתייחסת בקריצה לנושא החשוב של קבלת האחר והחופש להיות בביטוי עצמי מלא. נושא שהיה ונשאר אקטואלי וחשוב".

 

במועדון הפורום ממשיכים לשבור שיאים. אתם זוכרים את הפקת בית הנייר בשבוע שעבר? אז השבוע רקדניות הספארק החליפו את מסכות סלבדור דאלי בתחפושות ארבעת היסודות.

צילום: פרטי

 

קנטי | צילום: פרטי

די.ג'יי גילי קנטי הוא אחד הדיג'אים האהובים בסצנת הלילה באזור הנגב. עד כמה אהוב? השבוע הוא הגיע לנגן בקיבוץ ניר יצחק והופתע לגלות על אחד מקירות הקיבוץ ציור קיר בדמותו.

דומים? תחליטו אתם…

 

מאות בני נוער נלהבים הגיעו ביום חמישי האחרון למתחם ישפרו פלאנט בבאר שבע למופע עם כוכבי הרשת של המופע "החיים בחארטא", בכיכובם של היוצרים בן ספני וקווין רובין.

חברי הלהקה שהגיעו בפעם הראשונה לעיר הדרומית הופיעו עם מיטב הלהיטים המוכרים והאהובים שלהם שהפכו מזמן לסרטוני רשת מובילים. עם סיום המופע הם התערבבו עם הקהל הנרגש, הצטלמו יחד והעניקו חתימות.

צילום: פרטי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה