רכילות ולילה

טראנס ללא הפסקה

רכילות ולילה18 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

זוכרים שסיפרנו לכם על הליין האלקטרוני החדש של מועדון הברקה, כזה שמתחיל בשעות הלילה וממשיך עד לשעות הבוקר? אז הטראנס הוכיח שוב שהוא כאן כדי להישאר

טראנס ללא הפסקה
מועדון הברקה | צילום: בן גבאי

השבוע ימשיכו עם ליין אפ שיכלול את כל השמות המקומיים בתעשייה האלקטרונית עם עוד ערב חמישי בלא בביטים ומלודיות.

זה יתחיל עם הרזידנט החדש של המועדון New Tone, עם מוזיקה צבעונית ומדויקת כמו שרק הוא יודע לתת. בנוסף יגיע גם די ג'יי מיקו, או כמו שהוא מכונה כבר כמה עשורים, קליפורניה סנשיין.

מיקו הוא אגדה בשמי הסצנה בישראל, מאבני היסוד של סצנת הטראנס, עוד מימיה הראשונים בסוף שנות ה-80 וכמובן תור הזהב של שנות ה-90. הוא מחלוצי הטראנס בגואה, והאגדה מספרת שהוא היה מנגן סטים של 12 שעות ברציפות וככה היו מושכים מטיילים מכל העולם.

אחריו יעלה ג'אניס זיקאס, המוכר בשם הבמה שלו פילטריה, ללא ספק אחד האמנים הבולטים כיום בזרם הגואה, מאז שיצא לאוויר העולם עם הרליס הראשון שלו – "סקיי אינפוט", בלייבל הגואה "סאן טריפ רקורדס".

גם שחר וולפר, bright light, יגיע לעמדה. אחרי עבודה ארוכה של עשר שנים, בהן פיתח את עצמו ואת הסאונד המיוחד שלו, הוא התחדד בסגנון הפסייטראנס ובא לחרוך את הרחבה. Goametric, בחור צעיר שעושה את צעדיו הראשונים, ימשיך את הערב המוזיקלי עם קצת מוזיקה מקורית, והרבה יצירות מיוחדות כמו שרק הוא יודע לעשות ורפי אוחיון ינגן במתחם הגלרי סטים נעימים וצבעוניים לכל אוזן.

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה