רכילות ולילה

חג שמח

רכילות ולילה23 בספטמבר 2018    2 דקות
0

בבית משפחת דלויה בונים סוכה, אביסרור בכותל ובלונדע עוסקים בטאקי. וגם: אריה דרעי מפרגן לעופר כרדי

חג שמח
יוסי דלויה עם הנכדות בסוכה | צילום: יח"צ

רגע אחרי יום הכיפורים, במשפחת דלויה החלו בבניית הסוכה. על פי המסורת את בניית הסוכה מתחילים מיד במוצאי יום הכיפורים כדי לקיים את הפסוק "ילכו מחיל אל חיל" – ממצות יום הכיפורים למצות סוכה.

בני משפחת דלויה התכנסו גדולים וקטנים בבית המשפחה שבשכונת נאות לו בעיר, כפי שהם נוהגים לעשות מדי שנה, והחלו בבניית הסוכה, תליית קישוטים והכנתה לקראת המבקרים הרבים שיארחו במהלך חג הסוכות.

"זו מצווה שמסמלת את האחדות והמשפחתיות, ואנו שמחים לאחר יום הכיפורים, להתחיל לקיים מצווה כה חשובה שמסמלת ומאפיינת את המשפחתיות והאחדות של כל עם ישראל", אמר יוסי דלויה, חבר מועצת עיריית באר שבע, אשר מתמודד במקום השני לבחירות הקרובות ברשימת הבית היהודי. דלויה פעל במרץ בבניית הסוכה לצד נכדותיו עדי (9) ונועה (6) שסייעו לו במלאכה".

עוד לפני כן, יו"ר ארגון הקבלנים בנגב אלי אביסרור, הקדים את יום הכיפורים בסיור סופ"ש ירושלמי. בחלק הרוחני של הטיול, הגיע אביסרור למנהרות הכותל, והצטלם במקום המרהיב…

רכילות. סיור כיפורים. יעקב צילום פרטי

הידעתם? חיים שפיר, ממציא הטאקי, נצפה בלונדע בהדרכת הצוות לפני אליפות הטאקי השלישית של ישראל שתתקיים בחול המועד סוכות.

חיים שפיר | צילום: יח"צ

ארגון הקבלנים בנגב, ערך לאחרונה באולמי "הינומה" בבאר שבע כנס המקצועי, כשבאותה ההזדמנות גם קיימו הרמת כוסית לקראת השנה החדשה. בשולחן הכבוד, לצידו של יו"ר הארגון הנגב, אלי אביסרור, ניתן היה לראות גם את שר הרווחה לשעבר, ח"כ מאיר כהן וראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', כמו גם מנכ"ל ההתאחדות, עו"ד אליאב בן שמעון וסגנית נשיא התאחדות בוני הארץ, עו"ד ורד צרפתי, שנשאו דברים באירוע.

צילום: יח"צ

אחרון לחגים: תנועת ש"ס חגגה אירוע הרמת כוסית לשנה החדשה בהשתתפות נציגי התנועה מרחבי הארץ ובכירי התנועה, ביניהם יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שפרגן במילים חמות לסגן ראש העיר באר שבע, עופר כרדי, ואיחל לו בהצלחה לקראת הבחירות לרשויות המקומיות.

אריה דרעי ועופר כרדי | צילום: יח"צ

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה