רכילות ולילה

חושן בינלאומית

רכילות ולילה31 באוגוסט 2018    2 דקות
0

ימי הולדת, טיסה במסוק וברית בהישרדות. תבלו...

חושן בינלאומית
חושן איטח | צילום: אלבום אישי | שיער: אור אברמוב ואבי בן ברוך | איפור: רינת נגד 

השבוע אנחנו רוצים לתת לכם הצצה ראשונה למי שעתידה לככב על מסלולי הדוגמנות. קבלו את חושן איטח. רק בת 16, אבל כבר חושבת על קריירה בינלאומית גדולה

חושן איטח היא תלמידת כיתה יא' בבית הספר מקיף רגר בבאר שבע. השבוע היא חגגה את יום ההולדת ה-16 שלה במסיבת בריכה ענקית בלופט העמק.

כדי לשמור על כושר, איטח רוקדת כבר כמה שנים בקולג' לריקוד של דן אודיז. כשהיא לא רוקדת או שוקדת על ספסל הלימודים, תמצאו אותה בעיקר בשופינג עם החברות או בבתי קפה ומסעדות.

מזל"ט מספר 2: ממש בימים אלה מבלה שרון גוזלן בחופשה בארצות הברית עם המשפחה. אם אתם רוצים לקנא עוד קצת נספר לכם שבזמן כתיבת שורות אלה, גוזלן מבלה בווגאס. ואם כל זה לא מספיק אז השבוע היא גם חגגה יום הולדת 25 בסטייל, בבילוי בעיר שבאמת לא עוצרת לרגע.

גוזלן | צילום: פרטי

בשלישי שעבר חגגה גם אפרת זיו אספיס, המנכ"לית של תאטרון הפרינג', יום הולדת. מלבד אינספור הברכות, היא גם חגגה, כמיטב המסורת, במשרדי תיאטרון הפרינג' בליווי בלונים, שירים, ברכות ואיחולים. כמובן, שהייתה גם עוגת יום הולדת.

אספיס | צילום: פרטי

תגידו גם הרבה מזל"ט לאילנה דוידוב. גם היא חגגה השבוע יום הולדת 25. לא מישהי כמו דוידוב תפספס הזדמנות לחגיגה גדולה שכללה מסיבות, מפגש עם חברים, בלונים ועוד הפתעות.

דוידוב | צילום: פרטי

ראשון האחרון, בית האח הגדול. מגיעה דניאל גרינברג בסטטוס מודחת ועולה על מסוק יחד עם האחיות של המתמודד אליאב רחמים, כדי לתת לו קצת אהבה. הקאץ': את המסוק ארגנו במועדון הפורום במיוחד עם הכיתוב "אוהבים אותך מועדון הפורום", זאת לאחר שאליאב בעצמו פרגן למועדון כמה פעמים במהלך העונה.

צילום: פרטי

ואם כבר ריאליטי; יוספה ברק, אשת יחסי הציבור הכי ססגונית בישראל, ובאר שבעית מבטן ומלידה למי שעדיין לא יודע, החליטה להשאיר את החמוקיים בבית ולפרוש מצילומי התכנית "הישרדות vip".

ברק פירגנה לחברתה לתכנית, ליהיא גרינר ואיחלה לה לחזור כשורדת האחרונה, ואפילו ניסתה לכרות ברית בין גרינר למני נפתלי, בערב הנסיעה. נגלה בהמשך אם הצליח לה…

יוספה ברק | צילום: עצמי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה