רכילות ולילה

חגיגת יום הולדת להררי

רכילות ולילה29 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

אם יש משהו שאפשר להגיד על דין הררי, הוא שכל מסיבת יום הולדת שלו זו הפקה גרנדיוזית ורצה הגורל והשנה יום ההולדת שלו מתחבר לסגירת עונת האפטרים של המועדון, מה שמזמן לנו חגיגה כפולה

חגיגת יום הולדת להררי
מתכונן לחגיגה הגדולה. הררי | צילום: בן גבאי

הררי הוא אחד האנשים הוותיקים בסצנת הלילה בבאר שבע. מי שהתחיל ב"מחלקת הנוער" של מועדון הברקה, פילס את דרכו גם למחלקה הבוגרת והיום כאמור הוא אחת הדמויות המוכרות במועדון.

רגע לפני החגיגה הגדולה, תפסנו את הררי לשיחה קצרה: "ההתחלה שלי בברקה היתה ב-2008", הוא מספר. "פנה אליי בחור בשם ניס אביטן, להיות אחראי על אזור מסוים בערבי נוער בברקה ומשם זה התגלגל כבר לחיילים, אפטרים והכל. עם השנים קרו והשתנו כל מיני דברים. חלק מתהליך התבגרות טבעי של בן אדם, זה גם לדעת לראות את כל התמונה וגם לדעת לפתח אינטליגנציה רגשית. אין בן אדם מושלם, אבל מנסים תמיד לעשות את המקסימום, וזה מה שאני עושה״.

מה השינוי שעבר על המועדון והקהל?

״להוציא את ליין ההופעות שלנו שהוא בדיוק אותו הדבר מאז פתיחת המועדון, הכל השתנה. כל מסיבה וכל ליין. אין ספק שהרשתות החברתיות לוקחות חלק מרכזי באיך עובדים ומה עושים, אבל עדיין שיחת טלפון או שיחת פנים מול פנים, תמיד יהיו טובות יותר לעניות דעתי".

יש איזו מסיבה שאתה זוכר במיוחד?

״מסיבת הרחוב שעשינו בפורים האחרון, יחד עם אביב ולירז, הייתה שם דבר בכל המדינה. ללא ספק״.

מה צפוי ביום ההולדת שלך?

״לראשונה אנחנו עושים מסיבת שקיעה ביום שבת, משהו שעדיין לא עשינו. שני מתחמי מוזיקה שונים, מגיעה אלינו מגית קקון, בפעם הראשונה חמישה ימים לפני שהיא מנגנת עם סולומון בניצנים. מה שצפוי הוא הבלתי צפוי".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה