רכילות ולילה

חיים בקליפ

רכילות ולילה12 באוגוסט 2018    2 דקות
0

דלויה נהנית, ביך שרה, פוזה בקליפ. וגם: אנקרי חוגגת בלייזר, ברון חוזר ועידן חגאי יגור עם טל לנצח

חיים בקליפ
קבלו את אפרת דלויה, בת 18 מבאר שבע | צילום: פרטי

דלויה רק סיימה את הלימודים וכבר חושבת להתחיל ללמוד תואר ראשון בחינוך מיוחד. עד ששנת הלימודים האקדמית תתחיל, תמצאו אותה במספרה של אבא שלה, שם היא עובדת, או בחדר הכושר בקאנטרי, שם היא מקפידה על אימון לפחות שלוש פעמים בשבוע.

דלויה כבר הספיקה לבקר בצרפת אצל המשפחה ומאז שחזרה משתדלת להכיר כמה שיותר מסעדות מקומיות בבאר שבע. לפני חצי שנה היא השתחררה מבית החולים אחרי תקופה ארוכה של אשפוז, שם היא גם כתבה כמה פוסטים שהפכו לויראליים. מאז השחרור היא משתדלת בעיקר ליהנות.

את ליזה ביך אנחנו מכירים בעיקר כאושיית רשת ענקית, דוגמנית וגם סלקטורית לעת מצוא. אז עכשיו ביך הוסיפה עוד תואר לעצמה: זמרת.

ביך והצמוד סמולקין, הקליטו שיר חדש, יחד עם הצמד פלג ואלון בשם "גדול עליי" והיא מספרת כי כבר תקופה השניים חיפשו ליצור תוכן חדש ורצו להקליט שיר. המנהל שלהם חיבר ביניהם לצמד פלג ואלון והכימיה הייתה מידית.

בזמן כתיבת שורות אלו, השיר ממוקם במקום השלישי ברשימת השירים החמים, קצת מתחת לאייל גולן ועומר אדם. ביך מדגישה כי לא ידעה למה לצפות כי לא הכירה את התעשייה, אבל מרגישה גאווה גדולה להיות ברשימה כל כך מכובדת. בינתיים אתם יכולים להצטרף לאתגר השיר ולתייג את ביך באינסטגרם.

צילום: יניר סלע

אם אנחנו כבר בענייני קליפים חדשים, אז תגידו מברוק גם למירל מאור עמרם, שהוציא שיר חדש -"היי זה אני". מי שמככבת בקליפ, היא לא אחרת מאשר שיר פוזה, שבלילות אפשר לראות אותה מאחורי הבר במועדון הפורום. הקליפ עצמו צולם ברחבי באר שבע, ופוזה מספרת שהיא ומירל חברים טובים, כך שההחלטה להיות שותפה לקליפ הייתה ברורה…

אפשר לראות את הכימיה ביניהם בקליפ. עמרם ופוזה | צילום: בני ארמיאס

בשבוע שעבר לירון אנקרי חגגה יום הולדת אז היא לקחה את כל החברים, ביניהם גם אליאנה ארז מהפורום והשף יקיר מסרטי ללייזר סיטי, שם התחרו בשתי קבוצות. מי הפסידה לא נגלה.

צילום: פרטי

תגידו הרבה מזל טוב גם לדי ג'יי עידן חגאי, שהתחתן עם בחירת ליבו טל יגור. חגאי שבר את הכוס באולמי סופיה עם נוכחות של כל אנשי הלילה וחברים טובים…

צילום: פרטי

ברון חוזר. אחרי חודש שבו בילה ביער והאכיל אלפי צעירים במחנות קיץ, טל ברון סוף סוף חזר לבאר שבע, עייף אך מרוצה.

צילום: פרטי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה