רכילות ולילה

"הבית השני שלי"

רכילות ולילה7 באוגוסט 2018    2 דקות
0

בשישי הקרוב סצנת הלילה בבאר שבע שוב תעבור לדום, כשאליאנה ארז, אחת מנשות הלילה הוותיקות ביותר בסצנה המקומית, תחגוג את יום ההולדת המסורתי שלה, בהפקה גרנדיוזית באפטר קיצי במועדון ה"פורום"

"הבית השני שלי"
סיבה טובה למסיבה. אליאנה ארז | אלבום אישי

זו כמובן סיבה מצוינת לתפוס את אליאנה לשיחה.

לא הרבה יודעים, אבל ארז התחילה את דרכה בפורום כבר בגיל 17, כתלמידת יב' שבעיקר הייתה בליינית במועדון והתגלגלה במקרה לעבודה. "הייתי תלמידת כיתה י״ב במקיף ו׳, שמבלה בחמשוש ולומדת ימי שישי בהגברת מדעי החברה", היא מספרת. "ההסכם עם אמא היה שאני יוצאת לפורום, רק בתנאי שאני קמה לבית הספר בשישי".

ארז עמדה בהסכם, עד שמשהו התפקשש: "לא קמתי שבוע אחד ללימודים ואמא שלי לא הסכימה לתת לי כסף לצאת. הגיע חמישי וליין חמשוש אירח את מוקי. אמרתי לעצמי שאין סיכוי שאני מפספסת את זה, יצרתי קשר עם מי שניהלה בזמנו את ליין החמשוש, קטי מוסקוביץ', ואמרתי לה שאני רוצה הזמנה לערב. היא אמרה לי שאגיע לעזור להם כשעתיים ואקבל, וכך היה. הגעתי שעתיים למשרדים לטלפונים וקיבלתי הזמנה".

שבוע אחרי, היא כבר קיבלה טלפון מאותה מוסקוביץ' לבוא לעבוד, עד שהפכה להיות עובדת קבועה. "צחי גולן חטף אותי להיות טלפנית קבועה בתשלום ומשם עברתי תהליך ארוך ומעניין עד היום. 15 שנים שאני חוגגת יומולדת במועדון, שהוא בעצם הבית השני שלי".

מה השינוי הכי גדול שהמועדון עבר בכל השנים שלך שם?

"המועדון עבר המון שינויים לאורך השנים, אבל הבולט ביותר הוא ללא ספק השינוי שנעשה בפורום לפני שש שנים, שגרם למהפך היסטורי ודרמטי. הכל נבנה מחדש, אנרגטית וגם פיזית. בשש השנים האחרונות נולד הפורום החדש, מהפכת האלכוהול, פורום אקספרס שזה הבייבי שלי. מסיבות בלתי נשכחות ברמה הארצית, כמו דיויד גואטה במצדה, לוציאנו בפורום, סוף האולם ועוד. היום הפורום עובד כל ערב במתכונת משוגעת של ארבעה מתחמי מוזיקה במקביל, שזה משהו שגם בעולם אנחנו לא מכירים. בכל כרב מגיעים אלפי אנשים. הסוד של המועדון זה אדם אחד: יוסי שוורץ, שיש לו תשוקה בלתי מוסברת לעשייה".

אז מה יהיה בחגיגות?

"אפטר קיצי שיתחיל ב-15:00 וימשיך עד הלילה. רגאטון ולהיטים בפקטור קיץ, עם סיום אלקטרוני, אפטר טכנו בחדר החשוך וסוללה של אמנים. באבל בהופעה חיה עם נגנים, דניס הורבט, די ג'יי חיים, נויה, ניר דגן וכל הרזידנטים של המועדון".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה