רכילות ולילה

ביזנס & פלז'ר

רכילות ולילה4 באוגוסט 2018    דקה אחת
0
ביזנס & פלז'ר
מוטי סרוסי מ"מחסני להב" חיתן את בנו גיא עם בחירת ליבו טל, ב"אולמי סופיה", בערב בלתי נשכח | צילום: עידן הצילום

הבעלים, מוטי רווח, דאג לפנק את האורחים בשפע גדול, כמו שרק הוא יודע. באו לכבד: ח"כ עמיר פרץ, יאיר מ"זברה", מייקי מ"צמיגי לייבוביץ'", יניב מ"ש.א.ס", פאדי מ"קינג סטור" ועוד רבים וטובים.

שרה אברהמי המוכרת בדרום כפעילה חברתית ופועלת רבות לקידום נושאים חברתיים בבאר שבע והסביבה, מה שגורם לפוליטיקאים ואנשי עסקים רבים לבקש את קרבתה, נצפתה יחד עם יהודה בקשי מסוכנות הביטוח BI בעיר, בקפה לנדוור במתחם 'ישפרו פלאנט'.

ל"באזז" נודע כי השניים שוחחו רבות על נושאים רבים ומגוונים ביניהם, תרבות ופנאי, ביטוח, חינוך, תרומה לקהילה ומתכננים שיתופי פעולה יחד בעתיד.

שרה אברהמי ויהודה בקשי | צילום: יח"צ

סוכני רי/מקס פלוס וההנהלה, בבעלותו של שי שטרן, נסעו בתחילת השבוע למלון Leonardo Art בתל אביב, לחגוג למצטיינים על הישגים מרשימים במיוחד. הערב כלל אלוכוהול, אוכל משובח, טקס חלוקת תעודות והמון כייף.

צילום: יח"צ

בשבוע שעבר התקיים אירוע קנייה קבוצתי ענק וחגיגי של מוצרי חשמל מבית "סוגרים הכל לדירה", קבוצת הרכישה הגדולה בישראל, בשיתוף עם אבי סופר בסניף באר שבע.

אלפי האנשים שהגיעו רכשו מכל טוב לקראת כניסה לדירה החדשה או לדירה לאחר שיפוץ ובכך חסכו כסף רב. שי סטולר, מבעלי "סוגרים הכל לדירה" דיווח לאבי סופר, שנכח בעצמו באירוע שהיקפי המכירות עלו על המצופה והבטיח אירוע נוסף בקרוב…

צילום: יח"צ

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה