רכילות ולילה

"אישה אחרת יכולה להישבר מדברים כאלה"

רכילות ולילה31 ביולי 2018    דקה אחת
0

מור ממן עברה לא מעט דברים בשנה האחרונה. היא התקרבה לדת, התחתנה וגם ילדה את בנה הבכור. ממן גם מקפידה לשתף את עוקביה באינסטגרם בתמונות שלה ושל בעלה ג'וזף, אבל היא לא ציפתה שתקבל תגובה באחת התמונות על המשקל שלה אחרי הלידה

"אישה אחרת יכולה להישבר מדברים כאלה"
מור ממן | צילום: פרטי

"העליתי תמונה באינסטגרם ואז אחת התגובות הייתה שהשמנתי מאז הלידה, שאני דמות ציבורית ואני לא יכולה להשמין ככה", סיפרה מלכת היופי לשעבר ל"שבע".

"אני הגבתי שזה טבעי, שאני חודש אחרי הלידה, שהגוף משתנה", המשיכה ממן, "אבל ברוך השם ילדתי ילד מהמם. משם זה גרר המון תגובות ובאחת הכתבות על הפוסט הזה נכתבו תגובות קשות יותר, כמו את נראית כמו כדור פורח ודברים פוגעים אחרים". ממן מספרת כי לא נפגעה אבל יכולה רק לתאר מה נשים, אולי קצת פחות שלמות עם עצמן, יכולות להרגיש: "כתבתי שלא נפגעתי. שבאמת השמנתי וזה בסדר, שזה טבעי. כמו שזה עלה, שזה גם ירד, אבל היד נורא קלה על המקלדת. נשים אחרי לידה הן נורא פגיעות, ואישה יכולה לקחת תגובות כאלה למקומות לא טובים, זה יכול מאוד לפגוע".

כזכור, ממן סיפרה עוד במהלך תחרות מלכת היופי בזמנו, שהייתה ילדה שמנה, ורזתה כ-30 קילו. באותה תקופה עזרה לנשים נוספות שפנו אליה להרגיש שלמות עם עצמן והצהירה שהתהליך שעברה גרם לה להיות חזקה ושלמה עם עצמה. "אחד הדברים שעזרו לי הוא שאני מכירה את עניין ההשמנה וההרזיה מקרוב", היא אומרת. "לא התרגשתי מזה, בסופו של דבר זה חדש. יש בצקות, סימני מתיחה על הגוף, דברים חדשים שלא היו לי בעבר. מה שנותן לי להתמודד עם זה הוא להיות שלמה עם עצמי, אין לי דרך אחרת. אבל אישה אחרת יכולה להישבר מדברים כאלה. צריכים לקחת את הדברים בפרופורציה. זה רק שומן. ברוך השם אני בריאה, וילדתי ילד מהמם, אז הכל מתגמד", היא אומרת ומוסיפה: "גם עברתי תהליך של התקרבות לדת, אז אני הרבה יותר שלמה עם עצמי. זה גורם לך להבין שזו רק המעטפת. גם אחרי התגובות אני עדיין מעלה תמונות. לא חושבת פעמיים".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה