רכילות ולילה

קטן עליה, אח גדול

רכילות ולילה12 ביולי 2018    דקה אחת
0

אם מישהו פספס את כניסת הדיירים החדשים לבית האח הגדול, או לא היה בכדור הארץ בימים האחרונים, אז אנחנו פה לעדכן אותו שדניאל גרינברג, בת 24 ממיתר היא אחת הדיירות החדשות בבית הכי נצפה במדינה

קטן עליה, אח גדול
דניאל גרינברג | צילום: מיכה לובטון

את הכניסה הגדולה היא עשתה כשהיא לובשת שמלה שחורה של המעצבת עדן לוי מבאר שבע.

"דניאל הגיעה אליי לפני שבוע וסיפרה שיש לה אירוע מאוד חשוב ושהיא רוצה שאתפור לה שמלה", סיפרה לוי שהוסיפה: "היא לא אמרה לי מה האירוע. הכנתי את השמלה ויום לפני הכניסה הגדולה, היא סיפרה לי שהיא הולכת להיכנס לאח הגדול עם השמלה. הבאתי לה גם כמה בגדי ים שתפרתי והיא כבר הספיקה לשים אותם בבריכה של האח הגדול". אגב, אחותה של עדן, נטלי, היא גם זו שעיצבה לגרינברג את הגבות.

דניאל גרינברג בכניסה לאח הגדול | צילום: מיכה לובטון

אחותה הגדולה קארין, סיפרה כי דניאל תחילה סירבה להיכנס, אבל בסופו של דבר השתכנעה; "ידעתי שבועיים לפני שהיא נכנסת לבית האח הגדול. היא הלכה לאודישן, אבל אחריו היא סירבה להיכנס ואחרי שבועיים היא התחרטה. היא אמרה שאם אלוהים זימן לה הזדמנות כזו היא תלך על זה".

קארין מספרת כי בתקופה האחרונה דניאל טיילה בארצות הברית ושהיא אדם בעל רגישות גדולה. "לפי איך שאני רואה אותה בינתיים בבית, היא מאוד מתרגשת והיא לא היא ב-100 אחוז. גם רואים שחלק מהדיירים מרימים גבה, אבל רובם מאוד אוהבים אותה. היא בנאדם של נתינה ומאוד אוהבת לסדר ולנקות ורואים את זה. היא מאוד רגישה כלפי ההורים שלנו וכלפי המבוגרים בכלל, ולכן לקחה אישית את צורת הדיבור של אדל לעמוס, הדייר המבוגר בבית. מבחינתה זה קו אדום".

עם קארין אחותה | מתוך האינסטגרם

קארין מאמינה שדניאל תוכל ללכת עד הסוף: "אני מאמינה שהיא יכולה להגיע לגמר", היא אומרת. "לפי התגובות של האנשים ברחוב, אני מאמינה שהיא יכולה ללכת עד הסוף".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה