רכילות ולילה

מזל"ט ולחיים…

רכילות ולילה1 ביולי 2018    דקה אחת
0

ברגיל חוגגת, בחוס מצטיינת, ביטון מסיימת. וגם: צ'ייסר המוני בפורום

מזל"ט ולחיים…
תגידו הרבה מזל ללוטם ברגיל | צילום: פרטי

הבחורה הכי מגניבה באזור והמפיקה של תיאטרון הפרינג', חגגה השבוע 28 ובין המתנות, קיבלה גם עוגה חגיגית בצורת לב. מזל"ט…

מי שעוד חגגה השבוע יום הולדת, היא מאי בחוס שהגיעה לגיל 17 וחגגה עם כל החברות בביתה. בחוס גם חגגה את העובדה שקיבלה תעודת הצטיינות, חברתית ולימודית. על ההפקה והעיצוב היה אחראי צחי מרציאנו ממג'יק הפקות ועל האוכל והמוסיקה, אמא פאני.

צילום: פרטי

אחרי ארבע שנים אפשר להגיד סוף-סוף מברוק. דניאלה ביטון סיימה את לימודיה באוניברסיטת בן גוריון והציגה את פרויקט הגמר שלה בהנדסת ביוטכנולוגיה.

 

השלב הבא תואר שני? | צילום: אלבום אישי

שבוע שעבר, אולמי נרניה. מגיע די.ג'יי ערן דבורה לנגן בעוד אירוע, הפעם בחגיגות בר מצווה, כאשר מגיע גם אורח מיוחד להופעה, הזמר משה פרץ. דבורה כמובן גם תופס תמונה עם פרץ וממשיך בחגיגות.

צילום: פרטי

טרמינל בוקובזה חנכו בשבוע שעבר את פתיחת הסניף החדש והמפואר שלהם בגרנד קניון בבאר שבע. בין היתר פוזרו דוכני אלכוהול שונים ברחבי הקניון, עם טעימות אלכוהול מהחנות החדשה. גם מיכל כרמי, ברמנית לעת מצוא, מזגה וויסקי לכל מי שרצה.

צילום: פרטי

שבת האחרונה, מועדון "הפורום". אירוע השיא של המועדון, בטח בשנים האחרונות; כשדי ג'יי לוצ'יאנו, אחד השמות הכי גדלים בתעשיית הטכנו בעולם, מגיע לאפטר. רגע לפני שנפתחו השערים, הגיעו כל הברמנים לצילום משותף וצ'ייסר ראשון, בערב שייזכר עוד שנים.

צילום: פרטי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה