רכילות ולילה

קחי אותי שרון

רכילות ולילה29 ביוני 2018    דקה אחת
0

אייזנברג צמודה בספרד, בוזגלו אטרקציה באר שבעית ברוסיה, זריהן גולדן בוי. וגם: איך עדן לוי מתכוננת לחתונה, אם כל שבוע היא בירח דבש?

קחי אותי שרון

קבלו עוד טעימה מהחופשה הפרטית של שרון אייזנברג בספרד, יחד עם הצמוד עם דוד קלטינס. השניים אגב כבר הספיקו לחזור לבאר שבע לבילוי משותף.

עדן לוי ממשיכה בהכנות לחתונה הגדולה ובין לבין גם למצוא זמן לחופשה עם הצמוד סהר שבתאי. השבוע היא הספיקה לחגוג בחתונתה של תאיר גוזלן ורגע אחרי כבר להתעופף לחופשה קצרה ברודוס.

צילום: פרטי

גם די.ג'יי ליאור אקרמן לקח הפסקה קצרה מהאירועים וטס לראות קצת כדורגל במונדיאל ברוסיה, יחד עם אבא שלו. בין היתר צפה בכריסטיאנו רונאלדו מבקיע לזכות פורטוגל וביציע פגש את מאור בוזגלו.

כמובן שאקרמן תפס איתו תמונה | צילום: אלבום אישי

הפועל באר שבע טסה השבוע למחנה אימון בפולין ובין הפנים החדשות היו כמובן שחקני הרכש חן עזרא ושמואל שיימן. ניב זריהן הוא אמנם לא פנים חדשות, אבל הוא הציג לוק חדש, עם שיער בלונדיני מזהיב מתמיד.

ניב זריהן | צילום: פרטי

מזל טוב למגן האלופה אורן ביטון, שחגג בשבוע שעבר 24 קיצים. כמובן שהצמודה שירז הכינה לו כמה הפתעות, בין היתר חדר מעוצב כולו בבלונים.

אורן ביטון והצמודה שירז | צילום: פרטי

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הנגב ואיגוד הכדורסל הישראלי, קיימו ביום שישי האחרון את אירוע סיכום השנה של פרויקט 'נגב סל', במסגרת משחקה של נבחרת ישראל בכדורסל נגד נבחרת אוקראינה, בהשתתפות כ- 2,000 תלמידי "נגב-סל". באירוע נכחו אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, המאמן והיועץ המקצועי, פיני גרשון, יו"ר איגוד הכדורסל הישראלי, עמירם הלוי, הבעלים של קבוצת הפועל באר שבע בכדורסל, כפיר ארזי, שמעון אמסלם שמלווה את הפרויקט ובכירים נוספים.

צילום: יח"צ

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה