רכילות ולילה

חוגגים 19 לברקה

רכילות ולילה27 ביוני 2018    דקה אחת
0

בשישי הקרוב במועדון הברקה יחגגו באפטר, אבל זה לא יהיה עוד אפטר

חוגגים 19 לברקה
ברקה | צילום: בן גבאי

זה יהיה אפטר חגיגי במיוחד, עם חגיגות יום ההולדת ה-19 של מועדון הברקה ולא רק זה, גם חגיגות יום ההולדת ליוסי שני, הבעלים של המועדון. אז עם כאלה חגיגות, אין ספק שהליין-אפ צריך להיות גדול וחגיגי במיוחד.

האפטר ייפתח בשעה 13:00 ויכלול שני מתחמים; במתחם הטראנס יגיעו מיטב הדיג'אים לחגוג יום הולדת וביניהם באבל, שני מוזיקאים שהגיעו מעולמות הג'אז והאלקטרו וחברו לצמד שמוביל רחבות. לבאבל סאונד ייחודי ושילוב בין כמה סגנונות מוזיקליים וביט מקפיץ. אחריהם יעלו upgrade, ללא ספק מהצמדים הלוהטים בסצנת הטראנס העולמית. הם כובשים כל מקום על הגלובוס ומגיעים לסט צבעוני ומשוגע תחת כיפת השמיים.

גם הצמד undercover יגיעו לתת בראש. ההרכב סיפק שני להיטי ענק עם מיליוני צפיות, רקורד של מאות הופעות ברחבי העולם ושם שהפך למותג בסצנה האלקטרונית. אם אתם רוצים נגיעה מהעבר, אז תקבלו אותה בדמותו של דיג'יי מיקו, או כמו שאתם וודאי מכירים כקליפורניה סנשיין, מהאבות המייסדים של הסצנה, שיגיע לעוד סט מלא צלילים וזיכרונות.

גם דארוויש, אחד הדיג'אים העסוקים בשנים האחרונות יגיע ויסגור ליין אפ מטורף וזה לא הכל. תקבלו גם רחבת טכנו לחובבי הסצנה, עם juan yarin הכוכב העולה של המונוכרום. רוני אמיתי, אחת הדמויות הססגוניות שיש בסצנה, עופר הולצמן מייסד הסנרייז, יהודה נרקיס ועוד שמות טובים שיסגרו ליין-אפ משוגע של עשרות אמנים, בחגיגה שיודעים איך תתחיל, אבל לא יודעים איך תיגמר.

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה