רכילות ולילה

האורחים של ברדה

רכילות ולילה8 ביוני 2018    דקה אחת
0

האקסים של באר שבע עושים כבוד לקפטן, זריהן עושה כבוד ליריבים לתואר ואיך יודעים שממן הוא כבר באר שבעי אסלי?

האורחים של ברדה
ראשון האחרון, אליניב ברדה חוגג לילדה בת מצווה וכמובן שנרשמה נציגות גדולה לכל עולם הכדורגל | צילום: פרטי

בין החוגגים, גם שניים שכבר לא משחקים בשורות האדומים אבל נשארו חברים טובים. מאור בוזגלו יחד עם מירן, ולא אחר מאשר אובידו הובאן, שהגיע לתת כבוד לקפטן.

עוד לפני הבת מצווש, ברדה הגיע לסניף רשת JACKIE-O במתחם BIG, יחד עם אשתו אדווה, שם התחדש בשעון BULOVA חדש. אחרי האירוע השניים גם ינפשו בחופשה פרטית ולקראת החופשה אדווה התחדשה בשני זוגות משקפי שמש חדשים.

ברדה | צילום: רפי דלויה

גם וובה בראון טס לו לחופשה השנתית, בארצות הברית ומשם למקסיקו. אלא שבדיוק אז הוא פגש בין היתר את החברים מהפועל: גיא חיימוב, גיא מלמד ודור אלו.

אחרי זה כבר אי אפשר היה להפריד ביניהם | צילום: אלבום אישי

גם ניב זריהן ניצל את הפגרה לחופשה בארצות הברית. את זריהן תפסנו עם שני שחקנים מולם הוא הכי אוהב לכבוש. עידן ורד מבית"ר ירושלים ואבי ריקן, אקס הבית"רים.

עם היריבים לתואר| צילום: פרטי

רגע לפני שאמור היה לפגוש את מסי במשחקה של נבחרת ישראל מול ארגנטינה, קפץ חלוץ הפועל באר שבע, בן שהר, לטיפולי שיניים אצל ד"ר ברוקמאייר, בתקווה שאחרי המשחק הוא יוכל לחייך חיוך גדול. חיוך היה, המשחק בוטל…

בן שהר | יח"צ

עונת הכדורגל אמנם הסתיימה, אבל זה לא אומר ששחקני הפועל באר שבע, אלה שנשארו בארץ, לא אוכלים. ואם כבר אוכל, אז במסעדה שהפכה לסוג של בית עבורם-הגומבה. הפעם לואי טאהא הגיע לארוחת צהריים וקיבל פינוק מהביג בוס עומרי בזל.

צילום: עצמי

לסיום, איך יודעים שחנן ממן הוא כבר באר שבעי אסלי? בשבוע שעבר הוא נכנס לסניף ג'ויסטיק פלוס להתחדש במשחק והצטרף לרשימה מכובדת של שחקני הפועל באר שבע.

צילום: פרטי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה