רכילות ולילה

לראווה

רכילות ולילה1 ביוני 2018    2 דקות
0

הקולקצייה של כרמי, הצמודה של ממן, האגדה של נגיד והפרס של סוליקא. ואיך צ'ובקה קשור לכל זה?

לראווה
מיכל כרמי עשתה את דרכה שוב לעיר אילת שמסתמנת כבית שני שלה | צילום: פרטי

גם הפעם זה היה במסגרת הפאנג'ויה וכרמי בילתה את הסופ"ש עם המון מסיבות, בריכות וכמובן הפגינה לראווה את קולקציית בגדי הים שלה.

אביב ממן, תמיד יפיוף באר שבע והאח של מלכת היופי בדימוס מור ממן, החליט שהוא צריך קצת חופש. יחד עם הצמודה, החליט להתעופף לו להונגריה לקצת רומנטיקה.

בהונגריה. ממן והצמודה | צילום: פרטי

השבוע התקיימה הקרנת הבכורה לסרט החדש בסדרת מלחמת הכוכבים בראשון לציון. בין הסלבס שהגיעו, הייתה גם אחת ליזה ביך, מלאת שיק, שגם תפסה תמונה עם צ'ובאקה.

עם צ'ובקה. ביך | צילום: פרטי

ראשון האחרון, אולפני גלי צה"ל ביפו. מגיע לו טל לייבל עם אלבום הבכורה וכל ההרכב להתארח בתכנית של יואב קוטנר. השניים משוחחים על מוזיקה, אבהות ובאר שבע, כשהמאזינים מקבלים קטעים נבחרים מאלבום הבכורה.

כל זה לפני ההשקה הבאר שבעית של לייבל | צילום: אלבום אישי

המשכן לאמנויות הבמה באר שבע היה הומה אנשים מחויכים בשבוע שעבר, הסיבה: מופע של אנריקו מסיאס, שחוגג גם 80 שנה וגם 70 שנה להולדת ישראל. מסיאס הגיע בפעם השלישית לעשות טוב לקהל הדרומי שהצביע ברגליים ובא במלואו לשיר איתו את כל השירים בהתלהבות אחת גדולה. לאחר המופע הלך מסיאס עם ראש מינהל תרבות ומנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה, יאיר נגיד, לספוג אווירה מרוקאית במסעדת "יקוטה".

אגדה. מסיאס עם נגיד | צילום: פרטי

בין כל המוני המבלים בפארק הירקון בהופעה של אנריקה איגלסיאס, הייתה גם גל ויינר, מעריצה אדוקה שקנתה כרטיס מבעוד מועד לגולדן רינג ושרה יחד עם הפלא הספרדי את כל השירים.

בגולדן רינג. ויינר | צילום: פרטי

בשישי האחרון התקיים טקס פרסי התיאטרון ב"הבימה". בין הפרסים שחולקו, קטף מאור סבג את פרס היוצר המוזיקלי הטוב של השנה על הלחנת המחזמר "סוליקא" של תיאטרון באר שבע.

מאור סבג | צילום: רפי דלויה

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה