רכילות ולילה

מגה מסיבה בפורום

רכילות ולילה8 במאי 2018    דקה אחת
0

אחרי עופר ניסים, הפעם מכינים לנו במועדון חגיגה אלקטרונית עם אחד האמנים המובילים בעולם הטכנו העולמי כשדי ג'יי בוטש הגרמני יגיע להופעת בכורה

מגה מסיבה בפורום
די ג'יי בוטש | צילום: יח"צ

בוטש הוא הדי ג'יי שסולומון הכי אוהב לנגן איתו והשניים חזרו לא מכבר מסיבוב הופעות משותף בדרום אמריקה.

בוטש הוא גם מחצית מהרכב שובר המוסכמות עם הסופרסטאר הצ'יליאני ריקרדו וילאלובוס, תחת השם "בוטריק". הוא הד ליינר בטיים ווארפ, מועדון הוורונג המפורסם בברזיל, סירקולוקו באיביזה, ווטרגייט בברלין, פאבריק בלונדון ועוד.

אחרי כל הרשימה המרשימה הזו, בשישי הקרוב (11.5), הוא ינחת למסיבה שתתחיל בשעה 14:30 ותמשיך לתוך הלילה עם אפטר בחלל החשוך של הפורום. מי שיפתח את האירוע זה הרזידנט הוותיק של הבלוק, טל כהן, כשאת המסיבה תסגור מגית קקון, שתמיד מצליחה למגנט את הקהל לכיוון העמדה. מי שחווה אותה כבר, יודע שכשהיא מנגנת כוח המשיכה לא תמיד מתקיים.

קקון ממוקמת בשנים האחרונות בברלין, שם הפכה למבוקשת ממש ומנגנת בקביעות בקאטר בלאו, ווטרגייט, סיסיפוס, פנורמה בר ועוד. יש לה ברזומה בק טו בק עם מיכאל מאייר וגם אחד אגדי עם סולומון. את החלק השני יפתח מלך האפטרים, שלומי אברץ בגלגולו המחודש על העמדה ואחריהם יעלו למפגש מחודש עם הפורום ג׳וס & אלי. הצמד שכבר החתימו קטעים אצל סולומון בדינמיק, שיחררו 2 אי.פי מוצלחים מאוד אצל הרנן קטניאו, ריליסים בנויר מיוזיק ומאז מוצפים בפניות מלייבלים גדולים בעולם.

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה