רכילות ולילה

גיבורי על

רכילות ולילה4 במאי 2018    3 דקות
0
גיבורי על

אל ההקרנה "ביס פלאנט" הגיעו עשרים שחקנים בתחפושות של דמויות מארוול לקבל את פני קהל הצופים, רגע לפני שנכנסו לאולם ה-IMAX לחוויה יוצאת דופן. בין הנוקמים היו איירון מן, ספיידר מן והאלמנה השחורה. מי הפייבוריט שלכם?

מהקולנוע לתיאטרון: השחקנית וכוכבת הילדים ליהי קורנובסקי, מוכרת לכם בעיקר מהסדרות "שכונה" ו"כפולים", כשלאחרונה גם לוהקה לסדרת דרמה חדשה שתעלה בהוט בשם "המלכות" ולסרט חדש של היוצרים דוד אופק ויוסי עטיה. ואם זה לא מספיק, אז קורנובסקי תשחק לראשונה בתפקיד ראשון וראשי גם על בימת התיאטרון הרפרטוארי בהצגת הדרמה "האפקט" של תיאטרון באר שבע, לצד תום אבני (בתפקיד בן זוגה), אמיר קריאף ונעמי פמורוביץ. ההצגה העוסקת בנושא סוד האהבה וזוגיות בבימויו של כפיר אזולאי.

צילום: יח"צ

בשבוע שעבר הגיעו כל חברי אגודת הידידים של התיאטרון למסעדת האותנטית בבאר שבע. והאווירה, כמו השם, הייתה אותנטית ומלאת מטעמים מהמטבח המרוקני בניצוחו של שף המסעדה, יקיר מסרטי. המארחים, מנכ"ל התיאטרון אורן אהרוני ויו"ר אגודת הידידים עליזה מנור, עלו לברך את הידידים שהגיעו לחגוג וביניהם, דוד בן סימון מנכ"ל אדמה מכתשים ואשתו יפעת, דניאלה ויוסי גז, חיה אבני, דרורה בנני, האדריכל רם מרש, ד"ר הלל ודורה ברנר, המצטרפים החדשים לאגודה סימה וישראל בן כנען ועורכי הדין סימונה ואריה מימון ועוד רבים וטובים.

צילום: דיאגו מיטלברג

בתיאטרון הפרינג' התקיימה הצגה חגיגית של 'הזקן והים', של הבמאי יואב מיכאלי. את פני האורחים והמכובדים קיבלה תפאורה יוצאת דופן ברחבת התיאטרון, כמו שרק הפרינג' יודע לעשות. בין האורחים היו: מנכ"ל תיאטרון באר שבע, אורן אהרוני, מנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה וראש מנהל תרבות, יאיר נגיד, מירב צימנד, מנכ"לית להקת קמע, ועוד אורחים ומכובדים רבים.

צילום: לליס הפקות

ליאור אקרמן, איש השב"כ לשעבר, הגיע בשבוע שעבר למלון ליאונרדו בבאר שבע, לכנס של לשכת רו"ח. ההרצאה שנתן עסקה בשירות של ליאור ובפרשיות מרכזיות בהן היה מעורב וההתנהלות שלו מאחורי הקלעים בארגון חשאי.

אקרמן ששירת 25 שנים בשב"כ ולאורך השנים כתב מאמרים וטורים, לאחרונה גם הוציא לאור ספר בשם "הלנצח נאכל חרב", שמכיל את מבחר הטורים שכתב.

ליאור אקרמן | צילום: יח"צ

עוד נספר לכם שלאחרונה נערך במלון "קראון פלאזה" בירושלים כנס "עיתונות מקומית", אותו יוזמו לשכת העיתונות הממשלתית בניהולו של ניצן חן, ואיגוד דוברי הרשויות המקומיות בראשות אמנון יוסף, דובר עיריית באר שבע.

הכנס כלל פאנלים בהשתתפות עיתונאים ודוברים מכל הארץ ובחן את עתיד העיתונות המקומית. כמו כן, זכו הנוכחים לסדרה של הרצאות מעניינות. הנוכחות הדרומית עם דגש על באר שבעית הייתה מורגשת במהלך הכנס, כשכמה מהדמויות הבולטות באירוע היו תושבי באר שבע לשעבר, ביניהם מפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ, כתב חדשות ערוץ עשר, אלמוג בוקר, מגיש החדשות דני קושמרו, הפרשנית הפוליטית רינה מצליח וכתב YNET רן בוקר.

דובר עיריית שדרות, ירון ששון, שהוזמן להשתתף באחד הפאנל בכנס, שמח לפגוש את קושמרו מ"חברת החדשות", ושניהם העלו נוסטלגיות מעבודתם המשותפת בעבר ב"רדיו דרום".

ירון ששון ודני קושמרו | צילום: אלבום אישי

פרס מנכ"ל "שירותי בריאות כללית" הוענק, לאחרונה לראש צוות מיזוג אויר במערך הנדסה ואחזקה שבבית החולים "סורוקה", אשר חסן. בפרסי מנהל המוסד זכו ד"ר נטע לבנטל (רופאה בכירה בחטיבת הילדים), כאמל ג'מל (אח במחלקה פנימית א'), סרגיי צ'ובילין (סגן אחות אחראית במחלקה ההמטו-אונקולוגית), רויטל שניידר (רכזת פרט ושכר מש"א) ורומן צירקין (רנטגנאי במכון הדימות). בנימוקים למתן הפרסים לזוכים, בידי ועדת המצוינות (בראשות המשנה למנהל "סורוקה", ירדן נבו) צוינו הערכים של מסירות, נאמנות, יושר, חריצות, מקצועיות, ידע רב, נועם הליכות ויחסי אנוש טובים, כישרון, יזמות ומעוף. שאפו…

צילום: פאביאן קולדורף

צילום: רחל דוד סורוקה

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה