רכילות ולילה

ולתפארת מדינת הנגב

רכילות ולילה27 באפריל 2018    2 דקות
0

דנילוביץ' מבולבל, כץ מסחרי, לוי בשממה, בדש פצח ברון ודהאן מרגש

ולתפארת מדינת הנגב
בזמן שאתם חגגתם בערב עצמאות, היו כאלה שעבדו קשה כדי שאתם תיהנו מהופעות שוות וממופע זיקוקים מרהיב | צילום: פרטי

אחת מהן היתה שיר אלון, שכמו תמיד הייתה בצד השני של החגיגות ודאגה שהכל יתקתק כמו שצריך. אם יש משהו שאפשר להגיד על אלון, הוא שגם בעבודה היא לא מורידה את החיוך מהפנים.

הזמן: ערב יום העצמאות. המיקום: בית הילדים בעיריית באר שבע. האירוע: יובל המבולבל מופיע לילדים הנלהבים ולפתע חש בהתרגשות רבה עוד יותר. הסיבה :ראש העירייה, רוביק דנילוביץ', עולה לבמה ומתקבל כאילו היה מדובר בכוכב ילדים גדול בעצמו.

בסוף שניהם עושים פוזות למצלמה ומצהירים שהם כוכבי השיר של עומר אדם "שני משוגעים" | צילום: יח"צ

ואם כבר רוביק, בלשכת המסחר והתעשייה בבאר שבע והנגב ציינו בערב חגיגי את יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל. האירוע התקיים בחצר הלשכה שהתמלאה במכובדים רבים שגדשו את המדשאה המקושטת, התכבדו ממבחר מטעמים וקיבלו את פניהם של שרת המשפטים איילת שקד, שר התחבורה ישראל כץ, ח"כ יעקב מרגי, נשיא הלשכה משה טרבלסי וגם… ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ'.

צילום: יח"צ

בשישי שעבר נצפה הזמר איתי לוי במתחם הקניות מול 7 בבאר שבע. לוי סיים את החזרות למופע הפסקול של המדינה באמפי פארק והגיע לבר המסעדה קפה רוטשילד במתחם מול 7, שם פגש את הבעלים, אלעזר לביא. הזמר נהנה מארוחה מפנקת, שמש ואווירה שמחה.

ממש פרח בשממה. לוי ולביא | צילום: יח"צ

ואם כבר מדברים על המופע המרשים שהיה באמפי במוצ"ש שסיים את חגיגות ה-70, והגיע לבירת הנגב, אז תדעו לכם שחיים חדאד הבאר שבעי, העוזר של השרה מירי רגב, התרוצץ מאחורי הקלעים של המופע לא מעט כדי לוודא שהכל מתקתק כמו שעון שווצרי. במקביל, הוא לא שכח גם לתפוס תמונה עם המארח, ראש העירייה, רוביק דנילוביץ'.

רוביק אחרון להיום, מבטיחים | | צילום: דיאגו מיטלברג

ראש מועצת עומר, פיני בדש, לא ויתר על ערב השירה המסורתי שעורכת עיריית באר שבע מדי שנה החל מחצות, בערב יום העצמאות ועם תום הופעות שנערכו בעומר, בדש הגיע ופצח ברון עם הקהל, חובב הזמר, שהגיע. הובילו את הערב כמו תמיד: רפי שקד, חיה גולן, שולי קימל וגדעון הרשקוביץ.

צילום: פרטי

בבית הספר ״רבין״ בבאר שבע, נערך טקס מאוד מרגש לציון יום הזיכרון לעיני משפחות, מורים ותלמידים. הזמר העולה, דור דהאן המוכשר, בוגר בית הספר, ריגש מאוד בשיר ״אח שלי״ של משה פרץ. ל"שבע" נודע כי אף עין לא נותרה יבשה, אבל ניתן לכם לשפוט בעצמכם…

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה