רכילות ולילה

ובמקום הראשון…

רכילות ולילה19 באפריל 2018    3 דקות
0

גודמן זוכים שוב, אבני אב טרי ושחקן עסוק, למילה יש פרי, דימיון וגם יומולדת ובני ביטון... בתיאבון

ובמקום הראשון…
צילום: יח"צ

בשבוע שעבר התקיימה תחרות בינלאומית של פסטיבל "COMEDIADA 2018" באודסה, כשבתחרות השתתפה גם משלחת ישראלית של סטודנטים מבית הספר למשחק "גודמן". הסטודנטים גם זכו בפרס הראשון בקטגוריה "בימוי ותסריט" ובתואר הנחשב בתעשיית התיאטרון – "LAUREAT", מתוך 12 מדינות שהתמודדו בתחרות. זו הפעם השנייה שבית הספר למשחק –" גודמן" נבחר לייצג את ישראל בתחרות וזוכה בפעם נוספת במקום הראשון באותה הקטגוריה.

פעם שלישית גלידה? ווינרים

שיתוף פעולה חדש ומלא ביופי נרקם בין ד"ר אירנה לוין  – הבעלים של המרכז ליופי ואסתטיקה לרינה הרמלין – מנהלת נירוונה תיירות. כי לפני שיוצאים לחופשה צריך גם לדאוג ללוק מנצח.

כי לפני שיוצאים לחופשה צריך גם לדאוג ללוק מנצח | צילום: יח"צ

העובדת הוותיקה ביותר של פרי הדמיון – מילה מרכוס, חגגה יום הולדת וזאת סיבה מספיק טובה לחגיגה. לא נגלה בכמה אביבים מדובר, אבל כן נאמר שהצוות הפתיע את מרכוס באמצע יום העבודה עם פרחים, בלונים, עוגה ופינוקי פירות עסיסיים.

מזל"ט | צילום: פרטי

בני ביטון, ראש עיריית דימונה, סיגל מורן, ראש מועצת בני שמעון, אלי בן סימון יו"ר חברת נגב אקולוגיה ודירקטור ב"נטפים", משה פאול מנהל פארק התעשייה "עידן הנגב", ורבים אחרים הגיעו במיוחד לקיבוץ משמר הנגב כדי להרים כוסית ולפגוש את "משפחת נגב אקולוגיה".

200 עובדי החברה בראשות מנכ"ל החברה, ערן שמרלק וסמנכ"לית השיווק סיוון פרץ, יחד עם ראשי הרשויות ובכירים נוספים, נהנו מארוחת ערב חגיגית עם קייטרינג מפנק ואווירה מיוחדת. "כי ככה זה שהעובדים הם כמו משפחה אחת גדולה".

רואים שבני ביטון נהנה מהאוכל | צילום: יח"צ

קבוצת הריצה של עמותת "אחים לחיים", המקדמת לוחמים שנפצעו במהלך פעילות מבצעית, נמצאת כבר בשיא האימונים לקראת מרוץ הלילה "איקאה באר שבע LIGHT RUN". חברי העמותה פועלים "כולם למען כולם – לוחמים למען לוחמים", וגם מאמני הריצה והכושר של הקבוצה הם חברי עמותה שנפצעו בפעילות מבצעית בעצמם.

משנה לשנה, גדל מספר הרצים בקבוצת הריצה של העמותה וכיום 30 חברי קבוצת הריצה כבר נמצאים עמוק בתוך שגרת אימונים אינטנסיבית. חברי העמותה  מספרים שהם מתרגשים לקראת המרוץ וציינו שהם אוהבים מאוד את האווירה החמה והמשפחתית שיש בבאר שבע להציע וכבר לא יכולים לחכות לעמוד על קו הזינוק.

עבורם מרוץ הלילה של באר שבע כבר הפך למסורת וזו השנה השלישית שהם ירוצו בו יחד.

אחים לחיים | צילום: שי גרינשטיין

במוצ"ש האחרון עלו שתי הצגות במקביל בתיאטרון באר שבע , הצגת הבכורה שהתקיימה באולם 3 האינטימי להצגה "השיטה", אותה ביים עמית אפשטיין ותום אבני תרגם. באותה שעה עלתה גם ההצגה "פרפרים חופשיים", אותה ביים אלדר גרוסמן ותירגם אותו תום אבני, שגם משחק בתפקיד ראשי כעיוור, לצד השחקנית ענבר דנון.

אורן אהרוני מנכ"ל התיאטרון ורפי ניב המנהל האמנותי דילגו בין ההצגות, ולבסוף חתמו בזר פרחים לתום אבני ואשתו לירז צרכי, שילדה את בתם השנייה 48 שעות לפני שבעלה אבני עלה לבמה.

היה עסוק לאחרונה. תום אבני ותיאטרון באר שבע | צילום: יח"צ

 

 

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה