רכילות ולילה

על גג העולם

רכילות ולילה15 באפריל 2018    דקה אחת
0

בוקובזה בתל אביב, ביך בים המלח, כרמי בליטא ואלונה ברקת בערביקה

על גג העולם
איילת בוקובזה | צילום: פרטי

איילת בוקובזה אנזקוט, ניצלה את השמש והחליטה לנסוע לסופ"ש חמים בתל אביב עם הבעל דור. בין היתר ביקרה בבריכה בגג המלון והוכיחה שהיא כבר מוכנה לקיץ.

אור ביטון, בליינית עם קילומטרז' גבוה ובעיקר מעצבת מותג האופנה doe, חגגה את הפסח בכמה מסיבות בבאר שבע אבל גם בעוד כמה במרכז הארץ. ביטון ניצלה את הזמן גם לבקר את החברה מירן בוזגלו בחולון.

ביטון ובוזגלו | צילום: פרטי

ליזה ביך לא תפספס הזדמנות לנפוש ולעלות על בגד ים, וחופשת הפסח היא בדיוק ההזדמנות הזו. אז באחד מימי החופש ביך הדרימה לים המלח ועלתה שוב על בגד ים.

ביך | צילום: פרטי

אם לא ראיתם את מיכל כרמי בימים האחרונים בבאר שבע, אנחנו יודעים את הסיבה. כרמי מבלה את זמנה בלא אחרת מאשר ליטא. הסיבה: היא מבקרת חברה טובה שלומדת שם רפואה.

כרמי | צילום: פרטי

מגן הפועל באר שבע, מיחאי קורהוט והאישה, ניצלו גם הם את ימי החג וביקרו במצפה רמון. הזוג התרשם מהנוף עוצר הנשימה והבטיחו לחזור לביקור נוסף.

קורהוט והאישה | צילום: פרטי

ד"ר אתי לוצאטו, מחברת הפטנטים הבינלאומית, חגגה יום הולדת והמשפחה החליטה לערוך לה מסיבת הפתעה במסעדת ערביקה. לוצאטו התקשתה להסתיר את התרגשותה, גם בגלל שהשתתפו בין היתר: הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ובעלה אלי, יונה ופיני בדש, יוסי שוורץ, איש הפורום, צביקה אלוש יועץ התקשורת, עליזה מנור, אחיה ואחיותיה של אתי ועוד חברים רבים. בן הזקונים יונתן אף מסר את ברכתו מהפיליפינים, שם הוא מטייל להנאתו.

יום הולדת לד"ר לוצאטו | צילום: יח"צ

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה