רכילות ולילה

מסיבת פורים בסמילנסקי

רכילות ולילה23 בפברואר 2018    דקה אחת
0

דמיינו את התמונה הבאה. מעל עשרת אלפים צעירים מגיעים לרחוב סמילנסקי בעיר העתיקה בבאר שבע ורוקדים במסיבת רחוב אחת ענקית

מסיבת פורים בסמילנסקי
מסיבת רחוב בסמילנסקי בעיר העתיקה | צילום: יח"צ

בשנים האחרונות זה לא חלום, זו המציאות עם מסיבות רחוב גרנדיוזיות בעיר העתיקה שמחזירות את הצבע למקום הכי מגניב בעיר. אז בשבוע הבא זה יקרה שוב, עוד מסיבת רחוב ענקית והפעם צבעונית יותר מתמיד. הסיבה: אפטר פורימי ברחוב סמילנסקי, בשיתוף הסמילנסקי גארדן, מועדון הברקה, חברת "כיוונים" ועיריית באר שבע. האירוע יתקיים ב-1.3.

החל מהשעה 15:00 יעלו על עמדה מיוחדת שתקום לכבוד המסיבה מיטב האמנים, המקומיים, הארציים והבינלאומיים, לכמה שעות של טירוף. האירוע יתחיל עם די ג'יי ארז ג'רבי ודי ג'יי שלומי כהן שיתחילו לחמם מנועים. בחלק זה של האירוע יעלה לעמדה גיל ויין, מי שאחראי על הלהיטים כמו 'עד המדבר' ו'אל תשאלי', שיעלה למופע פריצה.

החל מהשעה 18:00 האנרגיות יעלו עוד ותתחיל מסיבה אלקטרונית ענקית. די ג'יי סטרלינג, נסיך הסצנה האלקטרונית, די ג'יי בליס, מלך האפטרים המקומי שאין בליין באר שבעי שלא מכיר אותו ואת הגיטרה. בליס כבר הספיק לנגן בפסטיבלי ענק ולשתף פעולה עם אמנים כמו אינפקטד משרום.

למנה המרכזית נקבל שניים מהדיג'אים הגדולים ביותר בסצנה. די ג'יי סקאזי יהיה אחראי על הנציגות המקומית. הילד הרע של הטראנס הישראלי שבכל פעם ממציא את עצמו מחדש, יעלה לעמדה ויעשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב, לתת טירוף על הבמה.

סקאזי ינגן את כל הטראקים, כולל אלה מהפרויקט החדש שלו "'warriors". על הנציגות הבינלאומית יהיה אחראי די ג'יי חואן ורדרה, מהמוכרים ביותר בסצנה. חואן ידוע בעיקר בטראק שלו "חולה סרטן", שחרך כל רחבת ריקודים בשנות ה-90. כל בליין שגדל בתור הזהב של המוזיקה האלקטרונית יספר לכם על הגאון המוזיקלי שממשיך לנגן עד היום ומרבה לבקר בבירת הנגב.

סקאזי

די ג'יי סקאזי | צילום :בן גבאי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה