אוכל

מאיטליה באהבה

אוכל13 ביוני 2018    דקה אחת
0

בשנים האחרונות אנו שומעים רבות על פיתוחה של באר שבע. הייטק, קבוצת כדורגל, חינוך ומה לא. אבל מסתבר שבאר שבע הולכת שני צעדים קדימה גם בעולם הקולינריה. תכירו: רוסו פומודורו, לא סתם פיצה

מאיטליה באהבה
צילום: פרטי

אם עד עכשיו הסצנה הקולינרית בבאר שבע התרכזה בקבבים, פלאפל וגלידות, קבלו את השחקן החדש שמאיים להוביל את הטבלה. הפיצה. ולא סתם פיצה, פיצת רוסו פומודורו.

יודעי דבר כבר יספרו לכם על הפיצה החדשה מבית היוצר של קפה פולט. פיצה נפוליטנית משובחת, אפויה בטאבון אבן, עם מגוון תוספות. לאכול בבאר שבע ולהרגיש באיטליה. מי שכבר טעם, יספר לכם על הרכיבים האיטלקיים, על הטאבון המרשים ובעיקר פיצה שנעשית על פי הכללים והחוקים המוקפדים של הפיצה האיטלקית. בצק דק, ריח משגע וטעם מטריף.

חיים בר ויהודה נעים למדו ביחד. יתרה מכך, בר הבאר שבעי הוא חצי איטלקי מצד אימו, שלמד באיטליה להכין את הבצק ואת הפיצה "הטובה ביותר בארץ".

אז מה תמצאו ברוסו פומודורו? פיצה מרגריטה קלאסית, פיצה ריקוטה עם גבינת ריקוטה בשוליים ובפנים מוצרלה, גבינת גרנה פדנה ומלח גס, פיצת 4 גבינות עם מוצרלה, אמנטל, גורגונזולה וגרנה פדנה עם שמן זית ובזיליקום, פיצת תפוחי אדמה מהמדורה עם שמנת חמוצה, בצל ירוק ושמן זית ופיצה חלומית שהיא בעצם הגשמת החלום של כל אחד בהרכבה עצמית. אבל אם כבר איטליה, אז מי שירצה לגוון, ימצא כמעט כל מה שהבטן שלו חשקה. אם זה הקלצונה האיטלקית, הפוקצ'ות המרהיבות עם פסטו או מוצרלה וכמובן גם קינוחים שיסגרו לכם את הארוחה כמו פיצת השוקולד נוטלה וקוקוס, שרק מבט עליה גורם לכם להזיל ריר, פיצה עם שבבי קוקוס, פיצת קרם ברולה ועוד פנטזיות שעד היום היו רק בחלומות על הטיול באיטליה.

בתאבון…

מתחם ביג – 089722221

כתבות נוספות באוכל

0

״המלחמה מציבה אתגר, אבל יש לנו לקוחות...

מלחמה, מגיפה ועושר קולינרי: אפליקציית המשלוחים וולט תציין בחודש הבא 3 שנות פעילות בבאר שבע. בדקנו מה עשתה הטכנולוגיה לסצנת האוכל בעיר, איך הושפעו 200 המסעדות ובתי העסק שעובדים עם וולט, והאם המלחמה שינתה את הדרך שבה הבאר שבעים בוחרים מה לאכול

אוכל14 בינואר 2024    5 דקות
0

רשת "ג'אפן ג'אפן" מגיעה לפרויקט "הבלוק", באר...

המסעדה האסייתית חתמה על הסכם של חמש שנים במתחם

אוכל13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה