אוכל

יריד הפליאו מגיע לבאר שבע

אוכל7 בפברואר 2018    דקה אחת
0

תושבי הדרום מוזמנים ליריד פליאו שמתאים לכל המשפחה - לטעום וליהנות ממגוון המוצרים בדוכנים השונים ולקבל הסברים על תזונת הפליאו הייחודית

יריד הפליאו מגיע לבאר שבע
בתיאבון | צילומים: יח"צ

היריד מהווה מקום מפגש לחברי הקהילה ולציבור המתעניינים כאחד ויציג את התוצרים של מבחר היצרנים מהתחום וביניהם: דוכני בשר שאינו מתועש, בשר מעושן, בירות מקומיות, פירות וירקות מיוחדים ללא ריסוס, גבינות מסוגים שונים ודוכנים נוספים רבים מתחום הפליאו והבריאות.

תושבי הדרום מוזמנים לבוא ולהיחשף לשיטת התזונה הייחודית שממשיכה וסוחפת אחריה אוהדים רבים עם הזמן. על הפקת היריד שעובר בנקודות שונות בארץ, אחראים חברת "מוש הפקות" בשיתוף עם קובי שבתאי, ממקימי קהילת הפליאו שחרטו על דגלם להביא את בשורת הפליאו לקהל הרחב.

תיבול בשר צילום יריד הפליאו

מהיריד

מה זה פליאו?

בתזונת הפליאו, צורכים בעצם מזון לפי התפריט של האדם הקדמון כשהחלק המשמעותי בו מציע בשר, ביצים וגבינות שונות לצד ירקות, פירות, אגוזים ושקדים. במסגרת התפריט נמנעים מדגים, קטניות וסוכר. ממציא השיטה לורן קורדין, טוען כי תזונת הפליאו מומלצת, נוכח ריבוי המזונות המתועשים שאנו צורכים, וכי רק דיאטה כזו יכולה למנוע המחלות הנלוות לתזונה שמקורה בתרבות השפע כמו מחלות לב, השמנה, סוכרת ובעיות בכלי הדם.

קהילת הפליאו בארץ גדלה בקצב מסחרר ומונה כיום כשישים אלף חברים המבקשים להגיע אל היצרנים וספקי המזון המשווקים מזון המותאם לשיטה.

בשישי הקרוב (9.2), יריד הפליאו הגדול יתארח במתחם ישפרו פלאנט באר שבע. בין השעות 09:00-15:00.

כתבות נוספות באוכל

0

״המלחמה מציבה אתגר, אבל יש לנו לקוחות...

מלחמה, מגיפה ועושר קולינרי: אפליקציית המשלוחים וולט תציין בחודש הבא 3 שנות פעילות בבאר שבע. בדקנו מה עשתה הטכנולוגיה לסצנת האוכל בעיר, איך הושפעו 200 המסעדות ובתי העסק שעובדים עם וולט, והאם המלחמה שינתה את הדרך שבה הבאר שבעים בוחרים מה לאכול

אוכל14 בינואר 2024    5 דקות
0

רשת "ג'אפן ג'אפן" מגיעה לפרויקט "הבלוק", באר...

המסעדה האסייתית חתמה על הסכם של חמש שנים במתחם

אוכל13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה