תרבות ופנאי

הקסם של נועה

תרבות ופנאי14 באוגוסט 2022    4 דקות
0

נועה פרג' ממשיכה לפרוץ גבולות בדרך למימוש ההבטחה הגדולה. יחד עם דיג'יי מור אברהמי, הוציאה שני שירים חדשים, והופיעה במסיבה ענקית של הקהילה הגאה בדרך לעוד הפתעות. בדרך למעלה

הקסם של נועה
צילום: תום עמוס. איפור: חן וקנין. סטיילינג: המעצבים ישראל וטומי

את נועה פרג' הכרנו לכם כבר לפני כמה שנים. הצעירה מבאר שבע, שהתמודדה בין היתר, גם בתוכנית "הכוכב הבא", היא מהכישרונות הצעירים הבולטים בסצנה המוזיקלית. אחרי כמה שירים בקצב ספרדי, באחרונה פרג' החלה להתנסות גם בזווית האלקטרונית. פרג' חברה לדיג'יי הבאר שבעי המצליח מור אברהמי, והשניים הוציאו כמה שירים שהפכו ללהיטי מועדונים. כמה הם הפכו ללהיטים? כאלה שהתנגנו במועדונים הכי נחשבים, וכללו אפילו הופעה של פרג' ואברהמי, יחד, בחודש הגאווה שצוין לא מכבר.

פרג' מספרת על החיבור שלה לדיג'יי מור אברהמי: "מור ואני הכרנו הרבה זמן, ובאחת ההופעות שלי הוא ניגן, והיה קליק מיידי. דיברנו יחד על להיכנס לסשן באולפן, והרגשנו באמונה שלמה שזה יכול לעבוד. אז הלכנו על זה, ואיפשרנו לדברים לקרות. היה ברור ברגע שהתחלנו לעבוד, שאנחנו משדרים באותו ראש, ושואפים להגיע לקהל רחב יותר משיר לשיר. ומה שיצא מהעבודה זה שירים פשוט מדהימים שנתנו ביטוי לשנינו. מצד אחד, אני הבאתי את העולם הלטיני שלי. ומהצד השני, מור הביא את עולם המסיבות הגדולות. וזה קסם לנו בעיקר כי פעלנו בדרך מאוד מפרגנת אחד לשנייה, וראינו בזה הצלחה משותפת. מור ואני אנשי אמונה ואהבה לעולם המוזיקה והאומנות. אנחנו מאוד יצירתיים ומאוד חברתיים, כך שזה מאפשר לכל אחד להביא לידי ביטוי את הכישרונות שלו והטאצ' שלו בהפקות המוזיקליות. בשירים שלנו אני כותבת ומלחינה את השירים, והוא עובד על ההפקה והעיבוד, והשילוב בינינו הביא להמון פירגונים מרגשים ומחמאות. אנשים נחשפו גם מהקהל שלי וגם מהקהל שלו למוזיקה, ואהבו את החיבור. וזה גרם לנו להבין שזה נכון ולהמשיך בעשייה בכל הכוח, מעבר לזה שהוא בן אדם ענק בעיניי. חכם ויצירתי שעובד נון סטופ על החלומות שלו. יש בו המון שמזכיר לי את עצמי, ובפן המקצועי יוצא לנו למצוא הרבה מכנים משותפים".

צילום: עדן זמר. איפור שיער: חן וקנין

 

על מה השירים?

"השירים שלנו מדברים ונכתבים ברובם על הקשר האנושי שקיים בעולם, וזה על אהבה שבין בני אדם. LA MAGIA, הקסם, הוא מדבר על כמה אהבה בין גברים היא קסומה, ולפעמים כמו בכל דבר בחיים, צד אחד לא רואה את הרגשות של הצד השני. הוספתי אלמנטים ספרדיים שובבים בשביל לייצר קסם במסר של השיר על כמה אחד מהגברים בזוגיות לא מבין. בשיא חוצפתו, הוא לא מבחין בגבר שמולו, ולא מתאהב בו. השיר השני מבין שני הסינגלים שיצאו נקרא you, "אתה",  ומדבר על אחד שיודע על החטאים שלו אבל עדיין בוחר להתגעגע לגוף של בן הזוג שלו, למרות מסע שמתחיל עצוב ונגמר שמח".

איך קיבלו את השירים בקהילה?

"האמת שאני מאוד אוהבת את הקהל של הקהילה הלהט"בית. זה קהל מדהים, חי ותומך, בעל אמירה ואג'נדה. הם מרימים, מטפחים ואוהבים את האמן שלהם, וכל כך חלמתי להופיע עבורם, וכשהתקשרו להזמין אותי ואת מור, לא חשבנו אחרת אלא לעוף על זה ולעלות יחד, מה גם שמור מגיע מהעולם הזה, והקהל הזה מרעיף עליו אהבה והערכה, ולי זה נתן חשיפה מרגשת".

פרג' ואברהמי כאמור, הופיעו יחד גם במסגרת חודש הגאווה במסיבה במועדון "האומן 17": "ההופעה ב'אומן 17' בחודש הגאווה הייתה אחת ההופעות שאני מסמנת לי לאורך כל הדרך להנציח בליבי.
אני עוד שומעת את הכפיים של סוף השיר לפני שירדתי מהבמה ומתרגשת. היה
פשוט מדהים. הקהל. האווירה. המוזיקה. הכל היה קסום. חיבקו אותנו וקיבלו אותי עטופה באהבה. במלים אחרות, פשוט 'עפתי' עליהם והם עליי, והיה לי הכי כיף בעולם. זו  חוויה שתישאר חרוטה אצלי להמשך הקריירה. זה להרגיש שייך ומקובל בחברה של אנשים מדהימים שמאמינים כל כך באהבת חינם".

ומה צפוי לנו ממך בהמשך?

"התוכניות להמשך הדרך מעוררות בי המון התרגשות. כרגע, מור אברהמי יצא לטור הופעות מטורפות בעולם בסן פרנסיסקו, ספרד, ברזיל, צרפת ועוד. אנחנו ממשיכים עם העבודה על האלבום המשותף שלנו שבהחלט מביא טעם אחר וחדש, וייצא מאוד בקרוב. ואני עובדת כרגע, על האלבום שלי, וממשיכה עם המוזיקה שלי, כמובן במקביל. צילמתי באחרונה, קליפ לאחד מהסינגלים הפותחים של האלבום, והבאנו לשם אווירה מרגשת ועוצמתית. ואני כבר מחכה להופיע לעולם ולחשוף את כל העבודה שאגרתי ביחד עם הצוות שלי בחודשים האחרונים, אחרי עשייה מאוד מאוד מורכבת ומאתגרת. כמובן, האלבום שלי ושל מור ועוד שיתוף פעולה שכרגע הוא דיסקרטי יותר, אבל אני אחשוף אותו בהמשך, כשתגיע העת. אני מאוד מתרגשת ומקווה שאגשים את כל החלומות והשאיפות שלי".

 

 

 

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה