תרבות ופנאי

פינה של תרבות ישראלית

תרבות ופנאי22 במרץ 2022    2 דקות
0

בקרוב יושקו שישה מועדונים ראשונים של רשת friends, בין היתר בבאר שבע' ירוחם ודימונה, ויארחו את מיטב אמני ישראל

פינה של תרבות ישראלית
מנכ"ל פרינדס יוסי וולף. צילום: יחסי ציבור

החל ממאי הקרוב יחלו לפעול ששת המועדונים הראשונים של רשת FRIENDS, המיזם התרבותי החדש מבית ההסתדרות, בערים: באר שבע, ירוחם, דימונה, אילת, נהריה וראשון לציון. המועדונים יושקו עם שיתוף פעולה מיוחד במסגרתו יארח בעז שרעבי את ואלרי חמתי. לאחריהם יופיעו בחודש הפתיחה מיטב הזמרים והיוצרים בישראל,  חלקם יופיעו לראשונה בחלק מהערים. מכירת הכרטיסים תהיה פתוחה לקהל הרחב, תוך מתן סבסוד מיוחד לחברי וחברות ההסתדרות. המועדונים, שבעבר שימשו כאולמות "מופת",  עברו שיפוץ  בהשקעה של עשרות מיליונים והם מציעים למבקרים בילוי איכותי המשלב הופעות חיות של מיטב האומנים, להקות, סטנדאפיסטים ורפרטואר מובחר של הצגות.

שיתוף פעולה מיוחד לרשת FRIENDS במסגרתו יארח בעז שרעבי את ואלרי חמאתי יהיה המופע שישיק את פתיחת המועדונים.

לאחריהם יופיעו בחודש הפתיחה מיטב הזמרים והיוצרים בישראל מבין השמות כמו אברהם טל, בעז שרעבי, דקלה, הפרויקט של רביבו, ואלרי חמאתי, ירמי קפלן, כנסיית השכל, מאור כהן, עמיר בניון , רביב כנר, ריטה, שולי רנד, שלומי שבן ועוד רבים וטובים. חלקם יופיעו לראשונה בחלק מהערים. כמוכן יוצגו בהם הצגות מובחרות מרפרטואר התיאטראות הארציים כדוגמת: בוסתן ספרדי, הלהקה, ינטל,  מלון סוף העולם ועוד.

ריטה | צילום: דודי חסון

 

הפרויקט של רביבו | צילום: משה נחומוביץ

 

המיזם נולד לאור חזונו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, להנגיש את התרבות לציבור שמתגורר בפריפריה, והוא צפוי להתרחב תוך שנתיים ל-18 מועדוני הופעות בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. החל מחודש מאי הקרוב, כאמור, יחלו לפעול שישה מועדונים מתוכם בערים: באר שבע, ירוחם, דימונה, אילת, נהריה וראשון לציון. מכירת הכרטיסים תהיה פתוחה לקהל הרחב, תוך מתן סבסוד מיוחד לחברי וחברות ההסתדרות שיהיו זכאים לרכוש את הכרטיסים במחיר מוזל.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד: "הנגשה של תרבות לעובדות ולעובדים בכל מקום בארץ ובמחיר שווה לכל נפש, עוזרים לממש את הפוטנציאל החברתי והחינוכי במדינת ישראל, ומחזקים את היוצרים המקומיים. הלוואי שהחזון שלנו ימשיך להאיר בתרבות ישראלית כל פינה ברחבי הארץ".

מנכ"ל FRIENDS, יוסי וולף: "במהלך זה מוכיחה ההסתדרות שלצד ליווי העובד והדאגה לזכויותיו, היא שמה דגש גם על רווחתו בשעות הפנאי. השאיפה שלנו היא להחיות את מרכזי התרבות ברחבי המדינה, בדגש על הפריפריה, להנגיש תרבות איכותית לקהלים גדולים ולתמוך בעולם התרבות שהושבת לא פעם בתקופת הקורונה".

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה