תרבות ופנאי

אף אחד לא יירדם

תרבות ופנאי1 בינואר 2022    2 דקות
3

שיר שליו, רק בת 15 מעומר, היא דוגמנית צעירה שכבר קטפה כמה קמפיינים. ומהשבוע היא גם זמרת עם סינגל ראשון. השיר שלה

אף אחד לא יירדם
צילומים: ניר אמיתי

את שיר שליו מעומר הכרנו לכם לפני כשנה וחצי. וכבר אז אמרנו לכם לשים לב אליה טוב טוב, כי היא מסומנת כדבר הבא. שליו, אז רק בת 14, כבר קטפה קמפיינים שונים, ביניהם גם קמפיין ל- adika young. כבר אז גם סיפרנו לכם ששליו היא לא "רק דוגמנית"; היא רוקדת, משחקת טניס ואפילו גולשת. ואת כל זה בגיל 14. היום אנחנו רוצים לספר לכם ששליו הוסיפה לעצמה תואר נוסף, זמרת, כאשר השיקה בשבוע שעבר, את השיר הראשון שלה, "אף אחד לא נרדם". שליו, תלמידת כיתה ט', מספרת שהמוזיקה בערה בה: "החלטתי להוציא סינגל, כי עולם השירה תמיד היה תחום שבער בי, שעניין אותי, שסיקרן אותי. והוא עולם מיוחד במינו. השיר הוא שיר פופ, שיר מסיבתי עם קצב מגניב. והוא מדבר בדיוק עליי. על ילדה 'פלפלית' עם ביטחון, שלא מפחדת מתגובות, ועם עור של פיל. ומובן שהוא גם מדבר על מסיבה גדולה שלא נגמרת, כי אני ילדה שאוהבת לשמוח, לרקוד, ליהנות. וגם ככה אני רוצה להשפיע על הקהל שלי שישמח וירקוד כאילו אין מחר".

אם יש משהו אחד שלמדנו על שליו ומשפחתה זה שכשהיא הולכת על משהו, היא הולכת עליו בגדול. וכך לסינגל הראשן גם נולד קליפ ראשון: "את הקליפ, בחרתי לצלם בבית שלי, כי זה מסמל עבורי את תחילת התהליך", מספרת שליו בבגרות שלא הייתה מביישת אמנים עם קילומטרז' ארוך בתחום: "הבית הוא המבצר, העוגן, המשפחה שמאוד חשובה ומלווה אותי בחום ובאהבה. והיה לי חשוב להתחיל משם, כי זאת הברכה הכי גדולה".

שליו כאמור, מדגמנת, שרה ובקרוב תתחיל גם בקריירת משחק. ומבחינתה היא לא חושבת שהיא צריכה לבחור בין העולמות: "זה נכון. אני גם וגם, אני גם רוקדת, גם מדגמנת, גם שרה, ובקרוב גם משחקת. גדלתי בתוך העולמות האלה יחד. מגיל צעיר שרתי ורקדתי בכל מקום. ולדעתי העולמות שזורים אחד בשני. אם אתה שר, אז אתה גם אוהב לרקוד. ואם אתה זמר, אתה למעשה  שחקן על הבמה, כך שהשילוב הוא לא זר לי כלל. לגבי הדוגמנות, אני יכולה להגיד שזה אלוהים שבירך אותי, אבל, וזה אבל גדול, פרצוף יפה אולי פותח דלת אחת. משם חובת ההוכחה היא כבר עלייך. אני לא מאמינה בקיצורי דרך בגלל יופי; צריך לעבוד קשה בשביל להוכיח לקהל שאני לא רק פרצוף יפה, ושיש הרבה מעבר. וזה הרבה יותר חשוב".

אז עם שיר ראשון, שליו כבר מתכוננת לשלב הבא: "אני מתכוונת להוציא עוד הרבה שירים. בימים אלה, אני עובדת על שירים נוספים. ואני מתרגשת ליצור יצירה חדשה עם הצוות המנצח שלי שיחד איתו אני בטוחה שאגיע לתוצאות מרהיבות. אני רוצה שהקהל ישמע את השירים שלי, שיעלה לו חיוך על הפנים, שיתחיל לרקוד, שיתחבר למלים שיחוש הזדהות ובעיקר שישמח".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת
0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה

  • קרן❤️❤️

    מושלמתתתת🧿🧿💗 המון הצלחה 🙏🏻

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שיהיה בהצלחה מהממת❤️❤️❤️❤️

  • מירב

    אלופה!