תרבות ופנאי

לבד איתך

תרבות ופנאי22 בדצמבר 2021    דקה אחת
0

עומרי כהן  ממושב נוה בעוטף עזה הוציא שיר חדש והוכיח שלגיל, המצב המשפחתי והמיקום הגיאוגרפי אין משמעות במוזיקה

לבד איתך
צילום: רפי קריספין

עומרי כהן הוא ההוכחה לכך שבמוזיקה אין הבדלי דת מין או גיל. כהן, בן 34 שמגיע כאמור מעוטף עזה, הוא לומד תורה ועם ארבעה ילדים. הוא עוסק במוזיקה מאז שירותו הצבאי כלוחם בעורב גבעתי ולמעשה לפני כשלוש שנים החליט שהוא רוצה לקחת את המוזיקה למקום מקצועי יותר והחל לעבוד על אלבום בכורה: "התחלתי להוציא את המוזיקה שלי לפני כ 3 שנים אחרי שעבדתי על אלבום הבכורה. חיפשתי מנהל ופגשתי את רפי קריספין שהיום מנהל אותי ומפיק לי את כל השירים שהוצאתי עד היום. רפי עבד עם המון אומנים ביניהם עידן רייכל, יהודה פוליקר, אמיר דדון, שירי מימון, אדם, שי גבסו, דור דניאל, היהודים וגם אמיר דדון. רפי השמיע את השיר לאמיר ולשמחתי הגדולה הוא התחבר, תרם מקולו ואף עזר בהפקה המוזיקלית".

כהן מספר שאמנם החל לעסוק במוזיקה רק בשירות הצבאי אבל כבר בגיל 15 המוזיקה היתה חלק מנוף ילדוו, בעיקר בגלל אביו: "תמיד הייתי מחובר למוזיקה, בגיל 15 בערך התחלתי לנגן בגיטרה שקיבלתי מאבא שלי שהוא בעצמו ניגן עליה שהיה צעיר. לאורך השנים גבר אצלי הרצון לכתוב חומר מקורי והכתיבה נכנסה די מוקדם לחיי. המוזיקה עוטפת אותי לגמרי. כשאני עובד על שיר הוא יכול להתנגן לי בראש ימים שלמים בנסיון לעצב ולדייק אותו זה תהליך מדהים שמרגש אותי כל פעם מחדש".

עכשיו הוא יוצא בסינגל חדש "לבד איתך" שיר מתוך אלבום שעתיד לראות אור בעוד כמה חודשים: "השיר החדש "לבד איתך" הוא דו שיח ביני לבין הנשמה  שלי שהמון פעמים קוראת לי לשוב לעצמי ולא ללכת ולרצות להיות מישהו אחר, מי שאני לא. אני מקווה שהאלבום יצא בע"ה לקראת פסח".

 

 

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת
0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה