תרבות ופנאי

חנוכה בלונדע

תרבות ופנאי4 בנובמבר 2021    דקה אחת
0

שמונה ימים של חוויה חושית, פיזית ורגשית לקטנים ולגדולים

חנוכה בלונדע

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל יציג בחנוכה הקרוב את כוכבי האור, הזדמנות  להאיר את המוזיאון באור החג במשך שמונה ימים של חוויה חושית, פיזית ורגשית לקטנים ולגדולים:

במהלך כל החג יפגשו המבקרים, כוכבי וכוכבות האור, בחידות מסתוריות ומשימות מאתגרות ברחבי המוזיאון, במתחמים השונים: משימת נס פח השמן, משימת דמי חנוכה, סדנת יצירה ייחודית לחג, מתחם תיאטרלי הכולל המחזת שירי חנוכה עם כל המשפחה ועוד.

רק באמצעות שיתוף פעולה משפחתי תוכלו לעבור את המשימות ולסיים את אתגר החג בהצלחה. כל משפחה תסרוק קודQR  באמצעותו תוכל לבצע את המשימות ברחבי המוזיאון. מדי יום תתקיים בשעה 17:00 תערך הדלקת נרות חגיגית במעמד המשפחות וצוות המוזיאון.  בכל יום מימות חג החנוכה הגרלה חדשה בה תוכלו לזכות בכרטיס כניסה משפחתי ללונדע. לצד כל אלו יעמדו לרשות המבקרים מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות מגוונות, שיספקו להם זמן איכות משפחתי מלא בהנאה.

צילומים: יחסי ציבור

אורטל מיכאל חדד מנהלת "לונדע", מוזיאון הילדים של באר שבע: "אנו שמחים ומתרגשים להזמין את המבקרים להגיע לשחק איתנו פה בלונדע בחג החנוכה הבא עלינו לטובה. כבכל חג, גם השנה אנו עם פעילות ייחודית עבורכם.

צוות המדריכים שלנו כבר מחכה לכם לחוויית משחק איכותית, מעשירה ומלמדת".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת
0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה