תרבות ופנאי

שלמה עם עצמה

תרבות ופנאי14 באוגוסט 2021    3 דקות
0

מעצבת התכשיטים דניאל אדרי חוגגת עשור לעסק שלה ופועלת להעצמה נשית

שלמה עם עצמה

בימים אלה, חוגגת מעצבת התכשיטים דניאל אדרי, 10 שנים לעסק הפרטי שלה. 10 שנים בהן גם הכוכבות הגדולות ביותר, כמו הדוגמניות יעל שלביה ועדן פינס, וכוכבת רשת כמו אנה זק, בוחרות לענוד את התכשיטים שלה. "הכל התחיל במקריות גדולה", נזכרת אדרי בהתחלה. "התחלתי תואר ראשון באמנות בבן גוריון, בשנה הראשונה לא עבדתי, ובשנה השנייה הייתי צריכה כבר לצאת מהבית ולעבוד. לא מצאתי משהו, ובגלל שהייתי עושה תכשיטים בבית, ידיד שלי שעשה יריד בבאר שבע, הציע לי לפתוח דוכן שם. לא היה לי מלאי מספיק, והוא אמר לי להכין מלאי במשך שבועיים עד היריד. החלטתי ללכת על זה, קניתי חומרים, ומשם זה התחיל להתגלגל. זה בא משום מקום, הייתי מכינה לעצמי תכשיטים, ושילבתי ציור. לא ציפיתי להצליח למכור תכשיטים, לא חשבתי שאהיה מעצבת תכשיטים, זה פשוט הצליח. היה טירוף של אנשים, עברתי ברחוב, ואנשים הכירו אותי. כשהבנתי שאי אפשר לעצור את זה, החלטתי שזה מה שאני אעשה".

צילומים: אורטל שלום

בשנתיים האחרונות, היא העבירה את הפעילות שלה מהבית לעסק שלה, בגלריה בעיר העתיקה: "בשנתיים האחרונות, פתחתי את הגלריה בעיר העתיקה, גלריה 'מטורפת' במבנה עתיק ומיוחד. בימים אלה, אני גם חוגגת שם 10 שנים לעסק שלי, 10 שנים בהן עברתי הרבה עם עצמי. למדתי, התפתחתי והתחזקתי, עברתי תהליך אישי של העצמה וקבלה עצמית".

מובן שגם לאדרי הקורונה שינתה את כל התוכניות, וגרמה לה לעשות חישוב מסלול חדש, וכמו לא מעט אנשים, גם היא מוצאת את הנקודות החיוביות שהביאה איתה הקורונה: "זו הייתה שנה מטורפת, הייתי בהלם בהתחלה, כי הייתי עושה תכשיטי כלות, ופתאום הכל נסגר. לא רק שאין הכנסה, זה גם היה בדיוק כשמתחילים האירועים, אז גם הייתי צריכה להחזיר את הכסף לכלות. ואז אני פתאום נכנסת למצב כלכלי אחר. הייתי מובטלת, וחשבתי מה אעשה. החלטתי לעשות שינוי ולעבור גם למה שנקרא 'תכשיטי בייסיק'. עשיתי המון שיתופי פעולה עם נשים, כמו שמחה גואטה, עינב בובליל, קרן שחם, ליהיא גרינר, עם כל מיני בלוגריות. אז מבחינתי, הקורונה הייתה מכה קשה, אבל מהר מאוד היא גם הכניסה לי הבנה שאני צריכה לשנות".

אדרי אומנם הכינה תכשיטים לסלבס הכי גדולות בארץ, וכביכול נמצאת שם ברגעים הכי זוהרים, אבל גם היא מודה שלא כל הנוצץ זהב: "הייתי במקום מאוד נמוך וחסר ביטחון. אחרי הלידות, לא חזרתי לאיך שהייתי לפני, והיה לי קשה לקבל את זה. הנשים העבירו אותי תהליך של קבלה והשלמה עם זה וגם רצון להעצמה לנשים אחרות. אני לומדת אצל פאולה רוזנברג קורס לדימוי גוף חיובי והעצמה נשית, ואני מתחילה לעסוק בזה. אני מאוד רוצה לעשות הרצאות בנושא, לטפל בקבוצות ובהורים לילדים עם השמנה. אני נמצאת במקום שממש ציפיתי וייחלתי לו. אם בעבר היו לי לדוגמה עוקבים ב'אינסטגרם' בגלל התכשיטים, היום יש לי כמעט 20 אלף עוקבים גם בגלל כל התהליך הזה שעברתי עם עצמי".

כאמור, עכשיו אדרי חוגגת 10 שנים, והיא יכולה לעצור ולהגיד לעצמה שהצליחה: "אני שמחה מאוד על המקום שהגעתי אליו. היו המון קשיים בדרך. היה לי קשה כאימא לשלב קריירה ואימהות, היו הרבה אתגרים בדרך שהייתי צריכה להתמודד איתם ולבחור מה בעדיפות גבוהה יותר. למדתי עם השנים ליצור לי גבולות, כי בעבר לא הייתי שמה גבולות. היום, יש לי גבולות ברורים עם לקוחות; אני לא מקבלת בבית, יש לי את הגלריה. עכשיו, הוצאתי קולקציה שלמה של 10 דגמים שמאפיינים את 10 השנים שלי, והולך להיות חודש של חגיגות. אחרי החגים, אני גם מתכננת להוציא קולקציה שתדבר בשפה של דימוי גוף חיובי והעצמה נשית, לשלב את עצמי בפנים".

 

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת
0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה