תרבות ופנאי

מנהל חדש למתחם המוזאונים בבאר שבע

תרבות ופנאי29 באפריל 2021    דקה אחת
0

עודד שהם , מונה למנהל מתחם המוזאונים בבאר שבע. שהם מחליף את ד"ר דליה מנור שכיהנה בתפקיד במשך כ- 10 שנים.

מנהל חדש למתחם המוזאונים בבאר שבע
צילומים: דיאגו מיטלברג

שהם, 53, יליד באר שבע, התחיל את דרכו בשירות הציבור בתפקיד עוזר מנכ"ל ברשות לשיקום האסיר.

ב- 2015 התקבל לחברת כיוונים כמנהל מרכז קהילתי נווה נוי, ב-2018 התמנה למנהל המרכזים הקהילתיים בשכונת רמות ובמקביל התמנה למנהל הקתדרה העירונית באר שבע אשר עוסקת בפעילויות העשרה ופנאי לקהל המבוגר, אנשי הגיל השלישי ואזרחים ותיקים.

בנוסף לתפקידים אלו ניהל והיה אחראי על הקייטנות של העיר באר שבע הכוללות את בית הספר של החופש הגדול עבור כ- 6000 תלמידי בתי הספר היסודיים.

לעודד תואר ראשון B.A במדעי ההתנהגות ובלימודים כלליים במדעי הרוח והחברה ובחטיבות מנהל עסקים וכלכלה, אונ' 'בן גוריון'. ותואר שני M.A  במנהל ומדיניות ציבורית, אונ' 'בן-גוריון' . לאחרונה סיים קורס דירקטורים ונושאי משרה בכירה באונ' בן גוריון. כאקורדיוניסט ומוסיקאי יזם והפיק הפקות בתחום הזמר העברי, הוביל תזמורת מחולות עם וערבי שירה.

במסגרת תפקידו, ישמר שהם את הקו המקצועי, שביססה ד"ר מנור, ואשר זוכה להערכה רבה בעולם המוזיאלי בארץ ובעולם. במקביל, ימשיך לחזק את הקשר עם מערכת החינוך, במטרה לקרב את התלמידים לאמנות ולאופן ההתבוננות, החשיבה ופיתוח היצירתיות.

עם כניסתו לתפקיד אומר שהם: "לאחר שנה קשה שעברה על עולם התרבות, במהלכה היו שערי המוזאונים סגורים לקהל, אני שמח על המינוי והאתגר שבצידו להחזיר את המוזאונים לשגרה עשירה ופעילה. לצד התערוכות, ההרצאות ומפגיש השיח שמקיימים המוזאונים ועל מנת להרחיב את קהלי יעד המגיעים אליהם, יש בכוונתי לפתוח את שערי המוזאונים למפגשי תרבות ואמנות, כגון מופעים, הרצאות, פעילויות אמנותיות לילדים ועוד ולצקת להם תכנים נוספים . אני מודה לדוקטור דליה מנור ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה המקצועית".

עודד שוהם ודר' דליה מנור

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות
0

אירועי אפריל ב FRIENDS

FRIENDS - רשת מועדוני תרבות ישראלית מבית ההסתדרות חוזרת לפעילות הדרגתית באולמותיה, בכדי להמשיך ולהעניק לקהל הרחב מזור תרבותי לרוח עם מיטב מופעים ומציגה מגוון אירועים באפריל

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה