תרבות ופנאי

אחרי הרעש

תרבות ופנאי21 בפברואר 2021    2 דקות
0

רז טרייטל, יוצרת צעירה מבאר שבע עם שיר וקליפ ראשון

אחרי הרעש
צילומים: מתוך הקליפ, אולפני צעד

"אחרי הרעש" הוא שיר חדש לרז טרייטל, יוצרת צעירה מבאר שבע.

טרייטל, שמגיעה ממשפחה מוזיקלית, החליטה שהיא רוצה להוציא את הכישרון שלה החוצה: "האהבה למוזיקה תמיד הייתה איתי, התברכתי ונולדתי למשפחה מאוד מוזיקלית ומתוכה אבא שלי שמנגן ויוצר המון שנים. לא משנה על איזה פרק זמן בחיים שלי נסתכל, המוזיקה תמיד הייתה שם בגלל שהיא כל כך מקיפה אותי – בין אם זה במחזות הזמר שהשתתפתי בהם לאורך השנים או אם זה בשעות הפנאי בהן כנראה שאפגש עם בת הדודה שלי נועה ונשיר וננגן באולפן שעות. ההחלטה להוציא שיר משלי בערה בי הרבה זמן, אחרי הרבה זמן שלא הרגשתי קהל ולא הופעתי בשום מקום. היה בי צורך להביא משהו שהוא שלי ובעיקר גם להמשיך ולטעום מהעולם הזה שאני מקווה גם שיהיה העתיד שלי".

את השיר החדש כתבה טרייטל, איך לא, בעקבות התקופה האחרונה: "את 'אחרי הרעש' כתבתי בערך בסגר השני והוא מעין נקודת ההסתכלות שלי על כל התקופה המשוגעת הזו שעוברת עלינו. התגייסתי לצה"ל באפריל שעבר, ממש בתחילת הקורונה, והשיר הזה מבטא הרבה את התחושות שהיו לי לאורך התקופה הזו שהייתה ממש לא פשוטה למישהי שרק נכנסה למסגרת שקשה להיכנס אליה גם בלי הקורונה. אחד הדברים שאני יותר אוהבת בשיר, זה שהמסר עובר בו בצורה אופטימית ושבגלל שבאמת התגעגעתי כל כך לשיר ולהופיע, ההנאה מהקליפ הוציאה אותו בצורה הכי טובה שיכולתי לצפות".

 

ומה הלאה? יש עוד שירים בקנה?

"יש עוד שירים בדרך, קשה לי להגיד מתי הם יצאו ומה יהיה כי בסופו של דבר אני חיילת בצהל, עם יציאות לא פשוטות מהבסיס ויש גם סגרים שמקיפים אותנו מכל עבר. מקווה שהתקופה הזו תהיה מאחורינו ואוכל לחזור ולהוציא עוד הרבה דברים יפים. אני לא בונה על קריירה מוסיקלית, אני יודעת בוודאות שאני רוצה לעסוק בעולם הבמה בעתיד שלי אבל אני לא מגדירה במה ממנו. אני יודעת שאני רוצה ללמוד משחק והכלי שלי בשירה יכול מאוד לעזור לי, אבל בסופו של דבר אני בת 19 ואי אפשר לדעת מה צופן לי העתיד אז אני לגמרי פתוחה להכל".

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת
0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה