תרבות ופנאי

השיר שלה

תרבות ופנאי24 בספטמבר 2020    4 דקות
0

שיר שליו, רק בת 14 וכבר מסומנת כהבטחה גדולה. עם קמפיין אופנה ועוד כמה עבודות שבדרך, יש לנו תחושה שנשמע על שליו עוד הרבה

השיר שלה
צילומים: בר שריר adika young

אם יצא לכם לעבור בשבועות האחרונים ברחוב דיזינגוף בתל אביב או בסמוך למגדלי עזריאלי אולי ראיתם קמפיין ל adika young בכיכובה של נערה צעירה, בת 14. מסתבר שהדוגמנית הצעירה עם העיניים המהפנטות היא אחת משלנו. שיר שליו, תלמידת כיתה ח' מעומר שעושה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות וכבר מסומנת כהבטחה גדולה. שליו מצליחה לעשות בגיל 14 מה שאחרים, בגילאים מאוחרים אף יותר, לא מצליחים לעשות ולאחר שיחה מבינים שגם הביטחון העצמי שלה מעיד על בגרות.

שליו מדגמנת, רוקדת, משחקת טניס ואפילו גולשת, "החופש הגדול והקורונה השאירו אותנו עם הרבה זמן פנוי בבית אז זה נתן לי כיוון למקומות אחרים. לבשל לאפות, לגלוש". לאחרונה היא גם נכנסה לתחום המשחק ועתידה לשחק בסדרת נוער חדשה, "אני רוקדת שלוש שנים בקולג' של דן אודיז, בעיקר היפ הופ. בכלל, ריקוד זה משהו מאוד משמעותי עבורי כבר מגיל 3. דרך הריקוד אני יכולה להביע את הרגשות שלי ברמה אינסופית. אם אני עצובה או שמחה אני מבטאת את זה בריקוד. הריקוד הוא ממש חלק ממני מגיל קטן".

כאמור, שליו משמשת כפרזנטורית של מותג אופנה לנערות ולמעשה מדגמנת כבר שנה, "סוכנות עלית שהיא אחת מסוכנויות הדוגמנות הגדולות בישראל ראו תמונות שלי באינסטגרם ופנו לאמא שלי. חתמתי שם וככה הגעתי לקמפיין של adika young. יש עוד כמה דברים על הפרק שהקורונה קצת דחתה כי אי אפשר לטוס אבל כשיתאפשר יש עוד דברים שכבר מחכים. מגיל מאוד קטן התחברתי לעולם הזה ובגלל הגיל שלי נכנסתי לזה רק עכשיו כי זה תחום שהוא קצת בעייתי לבנות צעירות".

איך היה לראות את עצמך בשלטי חוצות?

"זה משהו שאני לא יכולה להסביר במילים. כשראיתי את זה אז ממש הייתי בהלם. זה היה וואו גדול ומרגש בטירוף".

ועכשיו התחלת גם קריירת משחק?

"נכון. אני תמיד יודעת לשלב ולעשות גם מזה וגם מזה, אז החלטתי ללכת גם על משחק. אני אתחיל לשחק בסדרת נוער מאוד מעניינת ועוד מעט מתחילים הצילומים. אני לא יכולה לספר הרבה אבל זו סדרה ותפקיד שבאמת התחברתי אליהם".

מה לגבי לימודים, איך מצליחים לשלב גם וגם?

"אני שמה דגש מאוד גדול ללימודים. אני באמת אוהבת ללמוד וחושבת שלימודים מאוד חשובים עבורי. אני תלמידה טובה, מאלה שיושבות קרוב למורה. יש לי מורים פרטיים ואמא שלי עוזרת לי המון ואם אני לא מגיעה כי יש לי צילומים או משהו אחר אני משלימה הכל. המורה שלי גם מאוד מתחשבת בי ומאוד עוזרת לי להשלים ככה שיותר קל לי"

אז החופש הגדול היה עמוס בפעילויות מבחינתך?

"ניסיתי ללמוד דברים חדשים ולפתח עוד תחביבים כמו בישול ואפיה, גלישה באשקלון. נסענו להמון מקומות וכמובן נפגשתי הרבה עם חברות. אבל מבחינתי רציתי לחזור לבית ספר. אני רציתי לחזור כבר בימים הראשונים של הגל הראשון. אני מתה על בית ספר, אני אוהבת ללמוד"

ומה לגבי החברות והסביבה, מפרגנות?

"בטח. כל החברות והסביבה שלי מפרגנים לי הרבה. כמובן שיש גם ביקורות ותגובות לא טובות, אני משתדלת להתעלם אבל אני נכנסתי לעולם הזה בידיעה שיהיו דברים חיוביים ושליליים, צריכים ללמוד להתמודד עם הטוב וגם עם הפחות טוב"

אז מה החלומות, בכל זאת את רק בת 14?

"אני עוד קטנה אבל יש לי חלומות ושאיפות להמשיך בדוגמנות, לעשות קמפיינים לחברות בינלאומיות. אני יודעת שאני רוצה לעשות תואר ראשון ושני. אני מתכננת את החיים מעכשיו ואני עובדת קשה בשביל זה. אני רוצה להגיע לתוצאה מושלמת".

האמא, יעל, רוצה ודוחפת את הבת להגשים את החלומות ולהצליח. מצד שני, היא מדגישה כי היא תמיד נמצאת שם ליד, עם היד על הדופק, כדי שלא "תסתחרר" מעולם הזוהר ולא תאבד כיוון, "שמעתי כבר מסיפורים שהעולם הזה הוא לא תמיד זוהר. בגלל זה אנחנו לא שולחים את הילדה לבד לאף מקום. כשאני רואה ילדות לבד אני מצטמררת. כל העשייה היא בתל אביב לכן אנחנו מתלווים אליה כל הזמן, אם לא אני אז אמא שלי או דודות שלה, אנחנו לא משאירים אותה לבד. שיר ילדה טובה, הלימודים בשבילה הם באמת הדבר הכי חשוב. בדרך להפקות ולצילומים היא לומדת ומקבלת תמיכה מלאה מבית הספר, היא עדיין ילדה אז אנחנו מנסים לשמור על הילדות. היא רב גונית ואוהבת הכל מהכל אבל יודעת לשלב ולעשות את המינונים הנכונים לכל דבר. עד היום סירבתי להצעות שתיכנס לעולם הזה כי היא הייתה עוד קטנה, אבל בגיל 14 זה כבר גיל שאפשר להתחיל איתו במינון הנכון".

 

 

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה