תרבות ופנאי

ה-say  של ענב

תרבות ופנאי3 בספטמבר 2020    דקה אחת
1

ענב קובני מבאר שבע, הוציאה השבוע סינגל ראשון שנראה ומרגיש כמו חו"ל

ה-say  של ענב

בשבוע שעבר יצא לאוויר העולם שיר חדש, ״what can I say", שיר שאמנם באנגלית אבל הוא של יוצרת צעירה, מקומית, ענב קובני, בת 23 מבאר שבע. השיר זכה כבר לעשרות אלפי השמעות ביוטיוב ומציג גם קליפ מושקע מאוד.

קובני, כאמור, יוצרת צעירה מבאר שבע עושה מוזיקה רק שלוש שנים למרות שאם תשאלו אותה, זה נמצא אצלה בדם כבר תקופה ארוכה: "אני עושה מוזיקה מאז שהשתחררתי מהצבא לפני שלוש שנים אבל זה בדם שלי מגיל 0. מאז שאני זוכרת את עצמי מוזיקה תמיד הייתה מרכז העולם שלי. הסגנון המוזיקלי שלי הוא פופ ו-r&b, ואני שואבת השראה מהגדולות ביותר כמו ביונסה, שאין ספק שהיא המלכה הבלתי מעורערת".

קובני מספרת שאת המילים לשיר כתבה בעצמה, אבל התכנון המקורי לא היה כזה: "לא תכננתי לכתוב את המילים לשיר. ההפך, הלכתי לסוכנות ושילמתי סכום לא מבוטל כדי שיכתבו לי שיר אבל לא התחברתי לכלום מהרשימה שהציעו. החלטתי שאם הם לא יכולים להביא לי שיר שאני חושבת שיצליח, אני אביא את ההצלחה לעצמי. נכנסתי לחדר, לקחתי דף ועט ותוך כמה דקות יצאה לי סקיצה קטנה של הסינגל. וככה זה התגלגל. אבל בעתיד הייתי שמחה לעבוד עם כותבים".

הקליפ כאמור, מרשים מאוד בהפקתו, בטח עבור יוצרת צעירה שזה השיר הראשון שלה: "עבדתי המון זמן בשביל שייצא לי קליפ מושקע. רציתי שאנשים יזכרו אותי כשהם יראו את הקליפ בפעם הראשונה ואני גם חושבת שקליפ מושקע, בשפה האנגלית, בתור סינגל ראשון, עדיין לא היה בארץ. השיר הוא שיר מועדונים פופי כזה שנותן תחושה של חו"ל. ולא סתם. לשם אני שואפת. אני עובדת עכשיו על שיר נוסף ולא מפסיקה ליצור".

 

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • רותם

    יוצרת ופרפורמרית ענקית וגם מכיר אישית את עינב אז גם אישיות מהממת יש בה .
    אני מכנה אותה "דואה ליפה made in b.sh