תרבות ופנאי

"חשוב להקשיב לרגשות והמחשבות של הלקוח והילדים"

תרבות ופנאי9 בפברואר 2020    2 דקות
0

כך אומרת מעצבת הפנים כרמית שקד, שעבורה גם הילדים מעורבים בתהליך

"חשוב להקשיב לרגשות והמחשבות של הלקוח והילדים"
צילום: הגר דופלט

כרמית שקד (31) עוסקת בתחום עיצוב הפנים כבר 3 שנים ומאחוריה כבר כמה וכמה פרויקטים אך אחד שהיא מצהירה שלא תשכח: "יש פרויקט שממש נגע לליבי. אב גרוש שלקח משמורת מלאה על 2 ילדיו. המשפחה מתגוררת בדירה מושכרת בת 3 חדרים. בעקבות השינויים המשפחתיים, לאב מאוד חשוב שילדיו ירגישו בנוח בתוך כל הסיטואציה הזו. אחרי הכל 2 בתים שונים, חדר בכל בית. חלוקה לא פשוטה בטח לא לילדים. כאן התעוררה המסקנה שהוא צריך עזרה מקצועית ממעצבת. הלקוח פנה אלי בבקשה לעצב חדר אחד (בתקווה שילמד את ה"רעיון" ויעצב לבד את השני) ולמקסם אותו. בסיום התכנון והעיצוב, הוא נדהם לגלות איך מהיכרות ראשונית אני מציגה לפניו חדר שהוא לגמרי השפה והסגנון של עולמם, כל מה שהילד באמת אוהב. רק בצורה עיצובית, פרקטית ויפה. לאחר שנרשמה התלהבות המשכנו לחדר נוסף.

המעצבת כרמית שקד (31), נשואה+1 | צילום: הגר דופלט

שקד מדגישה כי מעבר לעיצוב ולעבודה, הפרויקט ריגש אותה במיוחד. "בתוך כל השינוי הזה, האבא החליט שהוא מוותר על חדר פרטי משלו ומכאן ניגשנו לאתגר הבא שהוא לעצב בתוך חלל הבית פינה שתהיה שלו. האב התייעץ עמי על התערבות בחלל המגורים ושם בתוך נישה קטנה תחמנו באופן דקורטיבי חדר שינה להורים, כך שלכל אחד יש חדר פרטי ומעוצב משלו. כחלק מהתכנון והעיצוב החלטתי לשלב את הקטנים שייהנו גם הם מתהליך העיצוב. כל אחד בחר לעצמו את מדבקות הקיר, מדבקות מתחביבי היום-יום שלהם. האב תהה קצת עם בחירותיהם. הרגעתי ואמרתי: נשלב את זה באלגנטיות. חשוב לי להקשיב לצרכיי הלקוח, לרגשות והמחשבות שלו, במיוחד שבתהליך מעורבים גם הילדים. הרי בסופו של דבר זה החדר שלהם.

"עולם הילדים בעיקר וחדרי ילדים בפרט זוהי חולשה עבורי. ונחשפתי לזה לראשונה לאחר שעיצבתי את החדר הכי מעניין בבית, החדר של התינוק שלי יהונתן . ומאז התאהבתי".

לפני | צילום: הגר דופלט

אחרי | צילום: הגר דופלט

 

 

WWW.CARMITSHAKED.COM

טל': 0542212325

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת
0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה