תרבות ופנאי

העברת המקל בלהקת קמע

תרבות ופנאי19 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

הועד המנהל של עמותת בת דור באר שבע המנהלת את להקת המחול קמע וביה"ס למחול בת דור, מינה את עידן אבישר לתפקיד מנכ"ל העמותה

העברת המקל בלהקת קמע
עידן אבישר | צילום: מעין קאופמן

אבישר, שייכנס לתפקידו השבוע, יחליף את מרב צימנד שכיהנה כמנכ"לית העמותה במשך 5 שנים.

עידן בוגר "גודמן" בית ספר למשחק בנגב ומרכז מנדל למנהיגות בנגב היה שותף בהקמת מרכז המצוינות בתיאטרון הפועל בבאר שבע ומייסד עמותת תיאטרון הפרינג' באר שבע, אותה ניהל במשך 7 שנותיה הראשונות ובנוסף ניהל את גודמן בית ספר למשחק בנגב.

כמו כן, אבישר בן 39, נשוי ואב לשניים, עסק בחינוך בלתי פורמלי במסגרת תנועת הצופים בין היתר בתפקידים ניהוליים חינוכיים. לאחר לימודי המשחק ב"גודמן" ניהל בבאר שבע את מועדון "החלוץ 33", את מרכז המצוינות בתיאטרון ושיחק בתיאטרון באר שבע במספר הפקות נוסף על תפקידו כמנכ"ל תיאטרון הפרינג'.

עידן הנו פעיל ושותף בפורומים עירוניים לקידום התרבות והחינוך בעיר באר שבע, ובשנת 2016 נבחר על ידי מגזין "גלובס", כאחד מ-40 הצעירים המבטיחים.

עם כניסתו לתפקיד אמר עידן אבישר: "עמותת בת-דור באר שבע ולהקת המחול קמע הינה מוסד ותיק ומרכזי בזירת המחול הישראלית. אני גאה לעמוד בראש המוסד המפואר לצד תמיר גינץ המנהל האמנותי והכוריאוגרף המוביל להקה בינלאומית בבאר שבע ולצד אור אבוהב מוותיקי המחול בבאר שבע והסביבה מנהל בית הספר בסטנדרט בינלאומי. תודה לוועד המנהל וליו"ר העמותה הגב' מזל בובליל שבחרו בי להמשיך את הישגיה של המנכ"לית היוצאת מרב צימנד ולהוביל את העמותה לצמיחה ושגשוג".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה