תרבות ופנאי

האמת של סיגל

תרבות ופנאי8 בדצמבר 2019    3 דקות
0

האמנית הבאר שבעית סיגל אדריאן (50), אימא ל-4 וסבתא ל-2, מוציאה יומן אישי נשי תחת הכותרת "האמת זו אני – ואני זו כל האמת"

האמת של סיגל
סיגל אדריאן. ,אישה שלמה" | צילום: עדי אדריאן

הספר "האמת זו אני – ואני זו כל האמת" הינו יומן נשי – אישי, שמטרתו להפוך למלווה הצמוד של הקוראת, כל הדרך להיות אישה שלמה; לא מושלמת, אלא אישה המודעת לתוכן שלה, אישה חזקה.

כך מתארת האמנית סיגל אדריאן (50) מבאר שבע את ספרה החדש, שבימים אלה היא מגייסת כספים להוצאתו לאור והפצתו באמצעות הד-סטארט (ראו מסגרת). לדברי אדריאן, "הספר מעלה סיפורי נשים מספר התנ"ך, סיפורים ידועים יותר או פחות, כשכל סיפור משקף את כוחה ועוצמתה של גיבורת הסיפור. הסיפורים מקבלים פירוש חדש, נשי ומודרני. השיח בין הקוראת וגיבורת הסיפור מתנהל בין העבר להווה, בתיווך פילוסופיית חיים אישית שלי. דרך חיים, כאישה שלמה, ולא מושלמת! הספר מעלה לקוראת שאלות ישירות ואישיות, במטרה להעלות למודעות את כל התשובות שרק היא יודעת. כל סיפור הוא מסר של תוכן מתוך הנשיות, מסר פנימי".

"האמת זו אני – ואני זו כל האמת" מחולק ל-11 מגירות: דימוי עצמי, מקומי בזוגיות, החופש, אושר, בחירה ועוד. בין הסיפורים (רות המואבייה, אסתר המלכה, דינה בת יעקב ומיכל בת שאול ועוד) משתלבות אגדות חז"ל מרתקות המשלימות את הסיפור שלא סופר בפסוקים המקראיים.

מחולק ל-11 מגירות. כריכת הספר | צילום: באדיבות סיגל אדריאן

"הספר נכתב מתוך אהבה גדולה שלי לטקסטים הנפלאים שבספר המקרא ומתוך צורך להניח את פילוסופיית החיים שלי, כאישה שחיה בזוגיות שלמה עם עצמה, וכך לאפשר לנשים אחרות למצוא אמת חדשה בעצמן", מוסיפה הסופרת. "הספר צבעוני, קל וזורם לקריאה. אין בו חוקיות; אפשר לקפוץ ממגירה למגירה. אפשר לסיים אותו בשבוע, ואפשר לקחת את הזמן. כל אישה והתהליך שלה.

אדריאן מגדירה את עצמה כ"באר שבעית ומדברית, אימא מאושרת ל-4 ילדים, סבתא מרוגשת ל-2 נכדות. בעיסוקי היומיומי, מנחה מעגלי נשים, סדנאות ומסעות נשים, מנחה תוכניות העשרה בגני ילדים ובתי ספר, שחקנית הצגות ילדים מטפלת באמצעות בעלי חיים, סטודנטית בבן גוריון, אמנית, סופרת, אישה שלמה, ואני כותבת מאז שלמדתי לכתוב"…

מה זה הד-סטארט?

אדריאן מספרת על הליך גיוס ההמונים, שהיא נכנסה אליו בימים אלה: "פלטפורמת headstart מסייעת ליזמים להוציא פרויקטים יצירתיים אל העולם, להפיח בהם חיים, ולרתום את הרשת החברתית לגיוס יותר כסף, מיותר אנשים, ויותר מהר! כל אחד יכול לקחת חלק בתהליך היצירה באיזה סכום שיבחר. סכומים קטנים נחשבים! כמות תומכים גדולה מצטברת לגיוס משמעותי. התומכים מקבלים תשורה ייחודית ובעלת משמעות עבור תמיכתם".

והיא מוסיפה: "תמיכה בפרויקט היא הרבה מעבר לסתם לתת כסף ליוצר; זו תמיכה בחלום בעל השפעה חיובית על העולם והסביבה. ברגע שפרויקט מגיע ליעדו, כל תומך שלקח חלק יכול לזקוף לזכותו את מימוש הפרויקט. בעצם, התומך רוכש את הספר לפני הוצאתו לאור, וכך הופך לשותף בתהליך הצלחתו! היעד הוא 100 אחוזים הצלחה; או הכל – או כלום. זאת אומרת, שכדי שהספר שלי ייצא לאור, חייבת להיות תמיכה של 100 אחוזים".

ואדריאן מסכמת: "הפלטפורמה של מימון המונים מנגישה חלומות, ויוצרת קהילות. אני מאמינה בקהילה שלי, גם הקרובה וגם הרחוקה, ולכן החלטתי להגשים את הוצאת המסר שלי לעולם באמצעות הקהילה. התהליך לא פשוט, ודורש הרבה עבודה, במיוחד פנימית. אנשים נוטים לחשוב שהם תורמים לך, כשבעצם הם מקבלים תשורות מגניבות ושוות בהתאם לבחירה שלהם. המסר הוא תמיכה ושותפות, אמן שזה יצליח".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

יום המעשים הטובים במתחם הקטר

תרבות ופנאי21 במרץ 2024    דקה אחת
0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה