תרבות ופנאי

120 אלף מבקרים ב-5 ימים

תרבות ופנאי24 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

טירוף של מבקרים בשבוע הראשון לאחר פתיחת מתחם ה"סינמה סיטי" בבאר שבע

120 אלף מבקרים ב-5 ימים
"בכל הכוח". "סינמה סיטי" באר שבע | צילום: יח"צ

הנהלת ה"סינמה סיטי" מדווחת על טירוף מבקרים ב"סינמה סיטי" החדש בבאר שבע:, שהושק ביום שלישי שעבר (ה-19 בחודש,) וזוכה למספר חסר תקדים של מבקרים, פחות משבוע מיום פתיחתו: 120 אלף אלף מבקרים ב-5 ימים.

מתחם ה"סינמה סיטי" בבירת הנגב הגדול והמרשים בישראל, משתרע על פני 3 קומות, בשטח של 50 אלף מ"ר, וכולל בין היתר קומה שלמה של 20 אולמות קולנוע מפוארים, מצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, 4 אולמות VIP, היכל מופעים ותיאטרון וכנסים הגדול ביותר בדרום, מתחם הופעות ייחודי בשיתוף "זאפה" וכן לראשונה בישראל מתחם החלקה על הקרח המשולב באטרקציית שלג ייחודית.

בנוסף, ישנה במתחם שדרת חנויות ומסעדות ובתי קפה מהמובילות בארץ שייפתחו בהדרגה, כגון "פקטורי 54", "אדידס", "ניופאן", DAISO, "מקדונלד'ס", גלידה "גולדה" וקפה "נמרוד". כמו כן, כולל ה"סינמה סיטי" באר שבע מתחם ילדים בשילוב מסלולי נינג'ה, מתחם טרמפולינות, בריכות כדורים, חדרי יומולדת בקונספטים שונים, קירות טיפוס ושלל משחקים וחידושים וכן חלל בשטח של 1,000 מ"ר שיהווה בית לתערוכות מתחלפות.

בהמשך השנה, ייפתח במתחם "מוזיאון הקולנוע הישראלי", בו ירוכזו ההיסטוריה וההווה של היצירה הקולנועית הישראלית והיהודית. המוזיאון ישלב ישן וחדש, ומהווה תוצר של עבודת מחקר שבמסגרתה נאספו חומרים ומייצגים של קולנוע הישראלי והיהודי מארכיונים שונים.

משה אדרי, מבעלי ה"סינמה סיטי", ציין: "אנו גאים ומתרגשים על האמון הגדול של תושבי באר שבע והסביבה ב'סינמה סיטי' באר שבע, וממשיכים קדימה בכל הכוח, במטרה להעניק לתושבים את חוויית הבידור, הבילוי והפנאי הטובה בישראל".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה