תרבות ופנאי

הרבה מעבר לסטודיו לריקוד: "קולג' דן אודיז" מתרחב

תרבות ופנאי15 באוקטובר 2019    2 דקות
0

סטודיו "קולג' דן אודיז" משיק מקום חדש עם מסגרות ייחודיות לתלמידי היפ הופ, ומרחיב את הפעילות עם תכניות מיוחדות לילדים עם צרכים מיוחדים

הרבה מעבר לסטודיו לריקוד: "קולג' דן אודיז" מתרחב
מורן קורן | צילום: אביחי דרעי

ביום שישי האחרון (11.10) התקיימה השקה חגיגית של סטודיו "קולג' דן אודיז" החדש והמשודרג, בניהולם של דן ולאורה אודיז, בנוכחות עשרות רקדנים, אמנים ובכירים בעיריית באר שבע.

סטודיו קולג' הוא מזמן לא רק סטודיו לריקוד. הסטודיו מתמקד בתחום ההיפ-הופ על כל סגנונותיו. בניהולה האומנותי והפדגוגי של לאורה אודיז, מצליח הקולג' להביא רקדנים למקומות ראשונים בתחרויות ארציות, הפקות ופרסומות. הסטודיו פועל ב-15 האחרונות בשיטה ייחודית המנצלת את התנועה והאומנות ככלי להעצמה והתפתחות אישית, ומציע מסגרות מקצועיות בסגנון היפ הופ, כאלה שמביאים ילדים ונוער הכי רחוק שרק חלמו.

בנוסף, הקולג' מנגיש את עולם הספורט והאומנות לילדים וצעירים עם צרכים מיוחדים תוך טיפול ושילוב בקבוצת השווים  ומשתמש בהיפ הופ ככלי לפיתוח מיומנויות רגשיות וחברתיות אצל ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים.

דן אודיז ורוביק דנילוביץ | צילום: אביחי דרעי

ביום שישי האחרון בטקס גזירת סרט חגיגי פתחו דן ולאורה אודיז את סטודיו הבית החדש והמשודרג של הקולג'. הסטודיו החדש פרוש על פני 300 מ"ר, הכולל שני אולמות סטודיו ענקיים המעוצבים באופן חדשני ובו יתקיימו שיעורי היפ הופ לילדים ולמבוגרים. זאת לצד שיעורים של הקולג' שמתקיימים ברחבי באר שבע ובישובי הלוויין בשיתוף חברת כיוונים, ומועצות אזוריות.

בין המוזמנים שנכחו באירוע: ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', מנכ״ל חברת כיוונים שלומי נומה, ראש מנהל תרבות ומנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה, יאיר נגיד ועוד. עוד כיבדו בנוכחותם ד"ר ניצן כהן, מדריכה פדגוגית מחוזית בתחום האוטיזם, נציגים נוספים מקהילת החירשים ומשרד החינוך. ועו״ד דני והילה אליגון  שמלווים את המיזמים החברתיים של הקולג׳.

דן אודיז, בעלים ומייסד הסטודיו:  "שנים שאני מרגיש את הרוח הגבית  מרוביק דנילוביץ׳ ומכלל אנשיו בעיריית באר שבע וחברת כיוונים. וזה בא ליידי ביטוי בדלת פתוחה לשגעונות שלנו, בפירגון, ובשותפות אמיתית בכל פועלנו. תודה עצומה לכל 580 התלמידים שלנו, וכמובן להוריהם שנותנים בנו אמון שנה אחר שנה ומאפשרים לנו לקחת את ילדיהם הכי רחוק שרק אפשר. תודה מיוחדת לאישה האהובה, המצפן, הווייז שלי, האדמה, הכח, תקראו לה איך שאתם רוצים- לאורה אשתי המהממת, שמובילה ביד רמה את צוות המדריכות מנחה את הקו האומנותי, המקצועי והפדגוגי של הקולג׳ והמייזמים".

תלמידי הסטודיו | צילום: אביחי דרעי

ראש העיר, רוביק דנילוביץ: "שימו לב, אני חושב שהוא לא הזכיר בדברים שלו את המילה ריקוד. הוא אמר היפ הופ פעם או פעמיים, אבל הוא אמר 'חינוך' פעם ועוד פעם ועוד פעם. זה אולי הדבר הגדול ביותר שאתם עושים כאן".

לאחר הטקס הרשמי רקדו פריסטייל ונתנו בראש מורן קורן, הפרזנטורית של חברת נייקי יחד עם ביבויז ורקדני היפ הופ נוספים ואהובים מבאר שבע. וכמובן תלמידי ובוגרי הסטודיו ותלמידות קלאס 6, הקבוצה המתקדמת כיום הסטודיו.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

שיר לעמית

דור שמר, זמרת יוצרת, בסינגל חדש בהקדשה לעמית כהן הי"ד שנרצח במסיבת הנובה

תרבות ופנאי6 במרץ 2024    דקה אחת
0

חודש האישה ב FRIENDS

FRIENDS, רשת מועדוני תרבות ישראלית, בשיתוף נעמת מבית ההסתדרות, יקיימו החוד סדרת מופעים חגיגיים לרגל חודש האישה הבין-לאומי

תרבות ופנאי4 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה