תרבות ופנאי

סוללת כוכבים ביום הסטודנט בב"ש

תרבות ופנאי23 במאי 2019    דקה אחת
0

בשלישי הבא זה שוב יקרה, יום הסטודנט יחזור אל רחבת השוק הבדואי בבירת הנגב והפעם הליין אפ מרשים ונוצץ מאי פעם

סוללת כוכבים ביום הסטודנט בב"ש
עומר אדם | צילום: שרון רביבו

יש כמה אירועים בבאר שבע שהם בגדר מסורת רבת שנים, אירועים שנכנסו לדברי הימים של סצנות הבילוי בעיר. אחד מהם הוא יום הסטודנט, שעם השנים פתח את שעריו גם לאלה שלא לומדים בקמפוסים של האוניברסיטה או המכללה.

נתחיל דווקא בבמת האינדי, במה בה תקבלו את השמות הפחות מוכרים, אבל טובים לא פחות. בין היתר, יופיע ג'ימבו ג'יי עם הלהיט עשיתי את לוסיל קרו ועוד.

בבמה המרכזית יעלו בזה אחר זה כל הכוכבים הגדולים בתעשיית המוזיקה בישראל: מוש בן ארי, חביב הסצנה הסטודנטיאלית יגיע עם כל הלהיטים הגדולים שמלווים אותנו כבר כמה עשורים ועם הגרוב הבלתי נגמר שלו. גם נצ'י נצ', ללא ספק אחת התופעות המוזיקליות של השנים האחרונות ומכונת להיטים, יגיע לתת בראש ולהוכיח למה הוא הפך להיות סמל המוזיקה השחורה בישראל.

אבל גולת הכותרת, הדובדבן שבקצפת, הוא עומר אדם. כן כן, נכתוב את זה שוב, מי שסוגר הופעות סולד אאוט תוך 3 דקות, יגיע להופעה ברחבת השוק הבדואי בבאר שבע. את עומר אדם אין צורך להכיר, מכונת הלהיטים הכי גדולה שיש בישראל ונראה שמתחם השוק לא יישאר אותו הדבר אחריו. ואם כל זה לא מספיק, אז גם די ג'יי סקאזי יגיע לתת סט סגירה אחרון, לערב שישאיר אתכם עייפים אבל מלאים באנרגיות. דיסוננס שכזה.

רחבת השוק הבדואי. 28.5, 19:00.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות
0

אירועי אפריל ב FRIENDS

FRIENDS - רשת מועדוני תרבות ישראלית מבית ההסתדרות חוזרת לפעילות הדרגתית באולמותיה, בכדי להמשיך ולהעניק לקהל הרחב מזור תרבותי לרוח עם מיטב מופעים ומציגה מגוון אירועים באפריל

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה