תרבות ופנאי

שישי בעתיקה

תרבות ופנאי16 במאי 2019    דקה אחת
0

מינהלת העיר העתיקה ותיירות באר שבע ו"כיוונים" מזמינות אתכם בכל יום שישי בחודשים מאי-יוני לסיורי בוטיק היסטוריים מודרכים בעיר העתיקה בבאר שבע

שישי בעתיקה
סיורים בעיר העתיקה | צילום: דיאגו מיטלברג

הסיורים ייצאו ממתחם הקטר 70414 בעיר העתיקה, שהוקם בשטחה של תחנת הרכבת התורכית שהוקמה בשנת 1915. המתחם עבר תהליך חידוש ופיתוח וכיום מהווה מתחם תיירות, תרבות, מורשת, פנאי, ובילוי ייחודי.

שם ייחשפו המבקרים לסיפור תולדות התחנה התורכית וגלגולה דרך סיפורה של העיר באר שבע והתפתחות הרכבות בארץ ישראל. בהמשך יעברו דרך מוקדי התיירות שמספרים את ההיסטוריה של העיר באר שבע מזוויות שונות וייחודיות עם מיטב המדריכים. בכל שישי יתקיים סיור בוטיק שיועבר על ידי וותיקי העיר ואנשי מפתח שיציגו את ההיסטוריה של העיר העתיקה בצורה חווייתית ומרתקת.

סיור בירה, היסטוריה ואוסטרליה בהדרכת ניצן דיין – יתקיים בתאריכים 17.5 ו- 28.6. סיור חווייתי שיעסוק בהיסטוריה של העיר באר שבע בזמן מלחמת העולם הראשונה, יציג את חשיבות הבירה בתרבות האוסטרלית ויסתיים בטעימות בירה בבית מלאכה לייצור בירה.

סיור ריחות וטעמים בהדרכת איש התקשורת צביקה אלוש – יתקיים בתאריך 24.5. סיור שיעסוק בסיפורים שלא סופרו על ההיסטוריה של העיר העתיקה בבאר שבע, דרך ריחות וטעמים.

סיור ושיר בעיר העתיקה בהדרכת עודד שהם ולילך נגיד – יתקיים בתאריך 31.5. הסיור יעסוק בשירים ובהיסטוריה של העיר העתיקה, דרך מוקדי התיירות והתרבות השונים והמתפתחים בעיר.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה