תרבות ופנאי

בלעדי: אהרוני עוזב, יפרח חוזר

תרבות ופנאי21 במרץ 2019    דקה אחת
0

אורן אהרוני יעזוב את תיאטרון באר שבע ויוחלף בשמוליק יפרח שיחזור לתפקידו

בלעדי: אהרוני עוזב, יפרח חוזר
יפרח IN, אהרוני OUT | צילומים: אייל לנדסמן ואילן בשור

זעזוע נוסף בסצנה התרבותית בבאר שבע: ל"שבע" נודע כי בישיבת הוועד המנהל של תאטרון באר שבע, שהתקיימה אתמול (רביעי), התקבלה ברוב קולות, החלטה כי שמוליק יפרח יחזור לתפקיד מנכ"ל התיאטרון, החל מחודש יולי הקרוב.

בישיבה הוחלט לקבל את בקשתו של המנכ"ל הנוכחי אורן אהרוני, לסיים את תפקידו. אהרוני כזכור החליף את יפרח לפני כשנתיים, לאחר שנבחר בהליך מכרזי באמצעות ועדת איתור. כעת, בודקים במוסד את התנאים בהם יעזוב אהרוני, מבלי להכביד על התיאטרון בפן הכלכלי, ככל האפשר. יש לציין כי למרות שאהרוני נבחר על ידי ועדת איתור, בתיאטרון באר שבע לא רואים צורך לערוך הליך מכרזי שכזה גם הפעם.

למעשה, אחרי שיפרח חזר לבית הספר למשחק כמנכ"ל, תהיה זו קדנציה שנייה גם בתיאטרון באר שבע, לאחר שבקדנציה הקודמת עזב לטובת תיאטרון הקאמרי. אחרי זמן קצר פרש מתפקידו בתיאטרון התל אביבי הידוע.

אורן אהרוני סירב להגיב לידיעה.

תגובת הועד המנהל של תאטרון באר שבע: "מנכ"ל תיאטרון באר שבע, אורן אהרוני, יפרוש מתפקידו בסוף חודש אפריל 2019. כך סוכם השבוע בינו לבין הוועד המנהל של התיאטרון, לאחר דין ודברים שנמשך כחודש ימים.

הוועד המנהל ימשיך במאמציו להביא לשגשוגו האמנותי של התיאטרון לטובת קהל שוחריו תוך טיפוח גאוות היחידה של צוות השחקנים, היוצרים ועובדי התיאטרון".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

שיר לעמית

דור שמר, זמרת יוצרת, בסינגל חדש בהקדשה לעמית כהן הי"ד שנרצח במסיבת הנובה

תרבות ופנאי6 במרץ 2024    דקה אחת
0

חודש האישה ב FRIENDS

FRIENDS, רשת מועדוני תרבות ישראלית, בשיתוף נעמת מבית ההסתדרות, יקיימו החוד סדרת מופעים חגיגיים לרגל חודש האישה הבין-לאומי

תרבות ופנאי4 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה