תרבות ופנאי

דנינו ב"פורום", קינן ב"ברקה"

תרבות ופנאי10 במרץ 2019    2 דקות
0

לכם נשאר רק לבחור...

דנינו ב"פורום", קינן ב"ברקה"
דנינו | צילום: יותם ירקוני ותומר ירוחם

לירן דנינו חוזר, תודו שזו בשורה משמחת. הזמר עם הקול המרגש, הגיטרות והסקס אפיל אמנם קצת נעלם בשנה האחרונה אבל עכשיו הוא חוזר ובגדול עם אלבום חדש.

דנינו חוזר לבמה, ולשמחתנו הוא יגיע גם לפורום live המקום המושלם לארח אמן מסוגו. דנינו יגיע עם מופע חדש שכמובן מתכתב עם צאת אלבומו החדש ולאחר שנתיים של הפסקה, כתוצאה מבעיה בריאותית במיתרי הקול, שמנעה ממנו להמשיך לשיר ולהופיע.

במופע החדש דנינו מביא אל הבמה את כל הלהיטים הגדולים מכל השנים, הכל עם סגנון ההגשה המיוחד שלו. במופע ישולבו גם שירים מהאלבום החדש כמו יש ימים שהצליח בענק עם מיליוני צפיות ביוטוב ומקום ראשון במצעדים, והלהיט "משאירים לאחרים" שהולחן והופק מוזיקלית על ידי תמר יהלומי ויונתן קלימי. תוסיפו לזה את האנרגיות על הבמה מצד אחד ואת הספק אדישות של דנינו מצד שני, ותקבלו יופי של הופעה.

פורום live. 12.3, 21:30.

רונה קינן מגיעה ל"ברקה"

מנגד השבוע, אולי גם בגלל יום האישה, תגיע ב-12.3 למועדון הברקה אחת הנשים המצליחות והמוערכות ביותר במוזיקה הישראלית, רונה קינן, עם מופע סולו לקראת אלבום חדש. חמושה בשירים חדשים מתוך האלבום החדש שעתיד לצאת באביב, רונה קינן יוצאת לסיבוב הופעות סולו ברחבי הארץ.

מופע סולו. קינן | צילום: אסף עיני

הפעם קינן תגיע ללא גיבוי של נבחרת נגנים גדולה, עם גיטרה אקוסטית, כלי הקשה ולופר, רונה מציעה מבט אל לב השירים שלה, אל מקום חשוף וראשוני, בעזרתו היא מייצרת דיאלוג בלתי אמצעי ומיוחד עם הקהל שלה.

לצד חשיפה של שירים חדשים מתוך האלבום המתקרב, בראשם הסינגלים החדשים – ״הזמן הזה״ ו״מות התפוז״, המופע יעבור דרך תחנות משמעותיות בעשיה המוזיקלית של רונה, החל מהלהיטים מאלבומי הסולו שלה, כמו “מבול”, ״לחיות נכון״, ״עיניים זרות״ ו-״אתה מתעורר״, דרך שיתופי הפעולה הרבים והפוריים שלה לאורך השנים, עם שירים כמו “הריקוד המוזר של הלב” ו-“בדרך הביתה”, ועד לפרשנויות המיוחדות שלה לקלאסיקות עבריות, מראשית הזמר העברי ועד לפופ של שנות התשעים.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אירועי פורים 2024 בבאר שבע

בצל המלחמה בבאר שבע יתקיימו אירועי פורים בבפארקים, במוקדי התרבות והפנאי, במרכזים הקהילתיים ובשכונות

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות
0

אירועי אפריל ב FRIENDS

FRIENDS - רשת מועדוני תרבות ישראלית מבית ההסתדרות חוזרת לפעילות הדרגתית באולמותיה, בכדי להמשיך ולהעניק לקהל הרחב מזור תרבותי לרוח עם מיטב מופעים ומציגה מגוון אירועים באפריל

תרבות ופנאי19 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה