תרבות ופנאי

בית הבובות ב"פורום"

תרבות ופנאי28 בפברואר 2019    דקה אחת
0

הלהקה המצליחה מגיעה בשבוע הבא לבאר שבע

בית הבובות ב"פורום"
בית הבובות | צילום: טל רביב

"בית הבובות" היא אחת הדוגמאות המצוינות ללהקה שצמחה מהקהל. אני לא אשכח לעולם את המפגש עם חבר שבדיוק חזר מדרום אמריקה והביא לי קלטת עם ההצהרה – "אתה חייב לשמוע, להקה שהולכת להיות הדבר הבא במוזיקה". בית הבובות מסתבר, הייתה הלהקה שהסתובבה מפה לאוזן בקרב מטיילים בדרום אמריקה. ואז, הלהקה הוציאה את אלבומה הראשון ופרצה ובענק.

אינספור להיטים והופעות עם אולמות מלאים במעריצים, מיצבו אותם כדבר הכי חם במוזיקה. אחרי זה הייתה תקופה קצת פחות טובה אבל עכשיו, לאחר ארבעה אלבומים מוצלחים ואלבום אוסף כפול אשר הנפיקו להיטים כגון: "סיגפו", שיר בעיפרון״, ״איפה היית״, ״אל תדאג״, ״למעני״, ״איך אני רוצה״, ״אתם תשבו ואני אספר״, ״עד שבאת״, הלהקה מגיעה להופעה ב"פורום לייב".

בקריירה של הלהקה הם הספיקו לציין ציוני דרך כמו אלבומי זהב ופלטינה ובשלל תארים כגון "תגלית השנה", "להקת השנה"  ועוד. לאט-לאט הפכה בית הבובות לאחת הלהקות המצליחות אשר הטביעה את חותמה במוזיקה הישראלית. ועכשיו, אחרי מאות הופעות בארץ ובחו״ל עם קהל נאמן שמלווה את הלהקה מתחילת הדרך, עוד מהימים שהמוזיקה שלהם הופצה בצורה מחתרתית בדרום אמריקה וברחבי העולם, הם מגיעים למופע בו יבצעו את מיטב הלהיטים האהובים מכל האלבומים, בעיבודים חדשים, בהפקה תוססת ועם הקסם הייחודי האופייני להם.

מועדון הפורום live. 5.3, 21:00.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה