תרבות ופנאי

"את החיים אני טורפת ולא מוכנה לפספס אף חוויה"

תרבות ופנאי10 בפברואר 2019    2 דקות
0

כך, שרון אלמלם, סגנית ראשונה בתחרות הסבתא היפה בישראל 2019. "אני כאן, ואני כאן כדי לנצח"

"את החיים אני טורפת ולא מוכנה לפספס אף חוויה"
שרון אלמלם | צילום: אורן קרידי

"התחרות הייתה חוויה מעצימה עבורי, רגעים של אתנחתא ממרוץ החיים, קריירה, משפחה, רגעים של העצמה אישית, עבורי בלבד. לחזור במנהרת הזמן לזמן קצר", כך מספרת ל"שבע", הסבתא היפה בבירת הנגב ומי שזכתה בשבוע שעבר במקום השני בתחרות הסבתא היפה בישראל, שרון אלמלם מבאר שבע.

אלמלם בתחרות. "אני כאן כדי לנצח" | צילום: אורן קרידי

לדברי הסגנית הראשונה, אלמלם: "בערב התחרות, ההתרגשות הייתה בעיצומה, אני נרגשת מהתמיכה מבן זוגי, מהמשפחה הקרובה, חיבוקים חמים והמון אהבה, הופתעתי מהתמיכה והפרגון מתושבי באר שבע, מהתגובות החמות והתומכות". היא מספרת.

"הפקת התחרות הייתה מטורפת – ערב מושקע", לדבריה. "הרגשתי על במת פרסי אוסקר, תודות לאורי קריספין הצלם, מפיק התחרות, שדאג לנוחיות שלנו הבנות ועבד ממש קשה בכדי שהכל יהיה נוצץ ומרשים. התרגשתי לזכות בתואר סגנית ראשונה, והאמת שעד ליום המיוחל, לא האמנתי, הרי הצטרפתי לתחרות לפני כשבועיים".

כל הזוכות | צילום: אורן קרידי

אלמלם מספרת כי "הבנות היו בתהליך כשלושה חודשים לפניי. חששתי מאוד, אך הן קיבלו אותי באהבה פרגנו ותמכו כראוי לסבתות צעירות ומיוחדות".

מה זה אומר מבחינתך לזכות בתואר?

"מבחינתי, התואר סגנית ראשונה מכבד ומרשים וכמובן שמאוד רציתי את המקום הראשון, אבל חייבת לציין שהזוכה הייתה הפייבוריטית שלי ומגיעה לה הזכייה, אני מפרגנת מאוד. גאה ונרגשת להיות סגנית ראשונה, אני אישה אמבציונית ושאפתנית, והיה לי הכבוד לייצג את העיר באר שבע".

ומה החלום הבא?
"החלום הבא שלי הוא להיות מיס יוניברס", היא צוחקת. "האמת שהחלמות מפתיעים ומקיצים בן רגע, אני יוצאת לחופשה בתאילנד עם אחותי, סוג של תיקון על נישואים בגיל צעיר ופספוס של טיול אחרי צבא. אני מאמינה שהחלמות יפציעו ומבטיחה לעדכן".

עם "סבתוש ישראל 2019". אלמלם | צילום: אורן קרידי

ויש לה גם מסר: "התחרות מסמלת עבורי עוצמה. עוצמה פנימית שתניע אותי בכל שלב. אנחנו הנשים, בלתי מנוצחות; אמהות חמות ואוהבות, נשות מקצוע בלתי מתפשרות, נשים מטופחות וסקסיות והכל בחיוך גדול ללא תלונות. עברתי הרבה בחיים ועודני עוברת, אך לעולם לא אאבד תקווה לאושר ושלווה. את החיים אני טורפת ולא מוכנה לפספס אף חוויה. אני כאן, ואני כאן כדי לנצח. לנצח את הפחדים שבי ולגרש את החששות. ליהנות מהחיים, כמו שרק נשים יכולות".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה