תרבות ופנאי

רשף לוי מדבר על זוגיות

תרבות ופנאי7 בפברואר 2019    דקה אחת
0

רשף לוי חוזר אלינו שוב, ולא בפעם הראשונה, למופע הסטנד אפ שלו, בו הוא מוכיח על הבמה מדוע הוא אחד האנשים העסוקים ביותר בתעשיית הבידור בישראל

רשף לוי מדבר על זוגיות
רשף לוי | צילום: יח"צ

לוי הוא מסוג האנשים שידו בכל ויד כל בו, הוא אחראי על סדרות טלוויזיה מצליחות כמו ה"בורר", או פרויקטים מוצלחים בקולנוע הישראלי, כמו "אהבה קולומביאנית" ו"איים אבודים". אבל לוי, לפני המסך הקטן והגדול, הוא קודם כל סטנדאפיסט בכל רמ"ח איבריו.

במשך יותר מעשור הוא היה עסוק בעיקר בכתיבה לאחרים והופעות טלוויזיוניות רבות. אלא שאז החליט לעשות את זה בעצמו והעלה את מופע הסטנד-אפ שלו. את כל הניואנסים הקטנים שאנחנו מכירים מסדרות הטלוויזיה שכתב, את כל הבדיחות הקטנות שהפכו לקאלט בסרטים, הוא משלב במופע הבידור שלו.

במופע הוא בודק יחד עם הקהל מה עושה לנו ההורות, לאן הולכים יחסי המין אחרי שמתחתנים. מגלה את כל האמת על אימהות בנות חמישים, ומה עשה לו המוצא התימני שלו. הוא מוצא מה מצחיק בפרסומות ובטלוויזיה, במכבי תל אביב כדורסל ובזוגיות. והכי חשוב, הוא "משחק באש", יורה בכל מה שזז בלי שום גבולות. המושג "שוחט פרות קדושות" כאילו נאמר עליו. הוא לא מפחד להשתמש בהרבה הומור שחור, אבל מקפיד לא לרדת נמוך מידי. מבחינתו, אין נושא שהוא טאבו וזה מה שהופך את מופע הסטנד אפ שלו למפתיע ומפיל מצחוק.

המשכן לאמנויות הבמה באר שבע. 9.2, 21:30.

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה